Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-01@13:51:13 GMT

رکاب زنی شهردار منطقه۲۱ در سطح ناحیه یک

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۹۳۵۷

رکاب زنی شهردار منطقه۲۱ در سطح ناحیه یک

امتداد :همزمان با بیست و یکمین روز از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰، پویش سه شنبه بدون خودرو توسط شهردار، معاون حمل ونقل و ترافیک و شهردار ناحیه یک در سطح این ناحیه برگزار شد.

امتداد :همزمان با بیست و یکمین روز از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰، پویش سه شنبه بدون خودرو توسط شهردار، معاون حمل ونقل و ترافیک و شهردار ناحیه یک در سطح این ناحیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد ، صبح امروز رضا رجب زاده شهردار ورودی غربی پایتخت با همراهی سالمی معاون حمل ونقل و ترافیک و رمضانی شهردار ناحیه یک به وسیله دوچرخه از سطح معابر اصلی این ناحیه بازدید کرد.
در طی انجام این بازدید میدانی صبحگاهی رجب زاده با تاکید بر این نکته که مهمترین وظیفه مدیریت شهری بهبود وضعیت نگهداشت شهر است، افزود: بدون همراهی و همفکری شهروندان و دریافت نظرات و پیشنهادات آنان نمی‌توان کلانشهری مانند تهران را به درستی اداره کرد و مسیر توسعه و پیشرفت را پیمود.
وی تاکید کرد: با شفاف سازی و ارائه گزارش های مستند به شهروندان که هم اکنون در قالب طرح های گزارش به مردم از طریق پرتابل های سطح شهر و فضای مجازی در اختیار و دید عموم قرار گرفته می توان زمینه ساز برقراری اعتماد دوسویه بین مدیریت شهری و مردم شد.
لازم به ذکر است، طی بازدید میدانی امروز صبح، شهردار منطقه۲۱ با حضور در تقاطع‌های مهم ناحیه یک و گفتگو با پلیس راهور مستقر در این بخش ها از نزدیک در جریان وضعیت ترافیکی و حجم عبور و مرور وسایل نقلیه سبک و سنگین قرار گرفت.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: ناحیه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 علیرضا زاکانی، شهردار تهران به همراه معاون حمل و نقل و ترافیک امروز در صحن شورا برای گزارشی درخصوص عملکرد این دوره مدیریت شهری حضور یافته بود. برخی از اعضای شورای شهر بحث قرارداد‌های چین را مطرح و خواستار شفافیت این موضوع شدند. یکی از اعضا به کنایه افشای این اسناد را به یکی از اعضا نسبت داد. در همین حال، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر فعال رسانه‌ای، افشاکننده را پروژه‌بگیر توصیف کرد که با واکنش برخی اعضا مواجه شد. مهدی عباسی اعلام کرد چرا قراردادی که عضو شورا ندارد را باید یک فعال رسانه‌ای داشته باشد! نحوه پاسخگویی شهردار و برخی مدافعان او در صحن باعث شد که وقتی زاکانی قصد پاسخگویی داشت، ناصر امانی، مهدی عباسی، مهدی اقرارایان، سوده نجفی، جعفر شربیانی و علی‌اصغر قائمی صحن شورا را ترک کنند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ۱۹ سامانه جدید ثبت تخلف سرعت در اهواز فعال می‌شود
  • هوشمندسازی ۴ پارکینگ هسته مرکزی شهر قم
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • «شهرگاه» فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری است
  • قطارهای حومه‌ای به سیستم حمل‌ونقل انبوه‌بر شهر اصفهان متصل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود