Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@09:22:54 GMT

چه پرده‌ای برای آشپرخانه مناسب است؟

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۹۳۷۴

نکته بسیار مهم در انتخاب پرده آشپزخانه جنس آن است چرا که پرده‌های اَشپزخانه به راحتی کثیف می‌شوند.

خبرگزاری میزان - ایرنا نوشت: آشپزخانه هر خانه‌ای از مهم‌ترین مکان‌های آن است. اگر خوش شانس باشید و آشپزخانه‌ای داشته باشید که پنجره داشته باشد به راحتی می‌توانید از آن برای تهویه هوا استفاده کنید از سمتی می‌توانید با انتخاب پرده مناسب برای آن خانه خود را زیباتر کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما فراموش نکنید که انتخاب پرده آشپزخانه به شدت مهم است. از سمتی باید پرده‌ای انتخاب شود که نیاز به دستکاری زیاد نداشته باشد و از طرفی دیگر مانع باز شدن پنجره نشود. نکته بسیار مهم در انتخاب پرده آشپزخانه جنس آن است چرا که پرده‌های اَشپزخانه به راحتی کثیف می‌شوند.

جنس پرده

با توجه به اینکه آشپزخانه با مواد غذایی و حرارت و چربی سر کار دارد بهتر است پرده‌ای برای آشپزخانه انتخاب کنید که قابلیت شستشو داشته باشد و کیفیت بالایی داشته باشد و همچنین پرز ندهد. هنگام انتخاب پرده آشپزخانه بهتر است در کنار زیبایی به نکات مهم دیگری مانند هدف خرید، جنس پارچه و ابعاد آن توجه داشته باشید. به طور مثال اگر آشپزخانه شما نورگیر است و می‌خواهید نور کمتری وارد آن شود از پرده‌های ضخیم‌تر و اگر تمایل به ورود نور دارید از پرده‌های توری و رنگ روشن استفاده کنید.

طرح پرده

پرده‌های رنگ روشن فضای آشپزخانه را بزرگ‌تر و پرده‌های تیره باعث کوچک‌تر نشان دادن این فضا می‌شوند. حتی اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ است بهتر است از پرده‌های تیره استفاده نکنید. چرا که هر چقدر فضا بزرگتر باشد برای شما دلنشین‌تر است.

برای آشپزخانه استفاده از پرده‌های طرح دار بهتر از انواع ساده است، اما با این حال اگر از کاغذ دیواری استفاده کرده اید که در آن از طرح و نقش زیادی استفاده شده است، پرده‌ای ساده برای آشپزخانه در نظر بگیرید. انتخاب پرده ساده یا طرح دار باید با توجه به فضای آشپزخانه صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: حقایقی اعجاب انگیز درباره قلب حیوانات

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: ترفندها دانستنی ها

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترفندها دانستنی ها انتخاب پرده آشپزخانه پرده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ پشت پرده مضحکه افشاگری پر از گاف بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی

بی بی سی فارسی نوشت که خودش هم نمی‌تواند اسنادی که درباره نیکا شاکرمی منتشر کرده را تایید کند. ساعتی از انتشار این خبر و آن سند ادعایی فوق محرمانه نگذشته بود که کاربران فضای مجازی با تحلیل و بررسی ساده ی این اسناد توجه ساختگی بودن آن شدند و به تمسخر بی بی سی پرداختند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079055 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کاریکاتور/ پشت پرده مضحکه افشاگری پر از گاف بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
  • نکاتی برای یافتن حلقه ازدواج مناسب از سایت زر
  • صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی
  • پشت‌پرده گزارش جدید بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی چیست؟
  • پشت پرده انتخاب رئیس جدید امان رسانه‌ای شد
  • ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟