Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-07@10:32:14 GMT

۷۰۰ سبد کالا به نیازمندان در دزفول اهدا گردید

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۹۴۶۱

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول گفت: یکی از خیران شهرستان دزفول در ادامه رزمایش ایران همدل، این سبد‌های غذایی و غذا‌های گرم را به نیازمندان زیرپوشش این نهاد حمایتی در ماه مبارک رمضان و شرایط بحران کرونا اهدا کرده است. یک نیکوکار دزفولی ۷۰۰ سبد کالا و ۵۰۰ پرس غذا و خیران هلال احمر این شهرستان یک هزار و ۵۰۰ پرس غذا تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود رحیمی ارزش کمک‌های این خیر نیک اندیش به کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول را ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد و بیان کرد: باتوجه به تأکید مقام معظم رهبری بر لزوم حمایت از اقشار آسیب دیده در ماه مبارک رمضان و همچنین دوران شیوع ویروس کرونا، رزمایش بزرگ ایران همدل در راستای کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرای جامعه در ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

وی رویکرد این رزمایش را فراهم آوردن زمینه حضور خیران و برنامه‌ریزی عملیاتی برای رفع مشکلات اقشار آسیب‌دیده از کرونا دانست افزود: حضور حداکثری خیران و نیکوکاران در این رزمایش از اهداف کمیته امداد است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول اظهارداشت: هم اکنون کمیته امداد دزفول حمایت از هفت هزار خانواده ایتام و نیازمند را در شهرستان عهده دار است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر دزفول گفت: خیران هلال احمر دزفول یک‌هزار پرس غذای گرم تهیه و بین نیازمندان شهرستان توزیع کردند.

مصطفی طحان افزود: هزینه این غذا‌های گرم توسط خیرین و هلال احمر تامین و با همکاری ستاد اربعین تهیه شدند. وی با اشاره به توزیع روزانه ۳۰۰ پرس غذا در قالب این طرح اظهارداشت: هر سال طرحی به نام همای رحمت در ماه رمضان توسط هلال احمر برای جمع آوری کمک‌های خیرین و توزیع سبد‌های حمایتی اجرا می‌شود که امسال علاوه بر تهیه و توزیع غذای گرم، حدود ۳۰۰ بسته معیشتی نیز توسط هلال احمر و خانه‌های هلال توزیع شد. خبرگزاری صداوسیما برچسب ها: دزفول ، سبد کالا ، اهدا لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000OFH

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: دزفول سبد کالا اهدا کمیته امداد هلال احمر پرس غذا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۹۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: به همت هیأت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی شهرستان شهرکرد و با همکاری سازمان هلال احمر شهرستان شهرکرد دوره امداد و کمک‌های اولیه ویژه بانوان برگزار شد
سلیمی افزود: دوره امداد و کمک‌های اولیه با تدریس مسلم حیدری و با حضور ۱۵ شرکت کننده در سازمان هلال احمر برگزار شد.
وی ادامه داد: در این دوره نحوه برخورد مناسب با حادثه و مصدوم، ارزیابی صحنه حادثه، معاینه و ارزیابی مصدوم، اقدامات درمانی و انتقال مصدوم به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در شهرکرد
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر