Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@16:29:08 GMT

منافی: قایدی خطرناک است و باید کنترل شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۹۵۷۷

منافی: قایدی خطرناک است و باید کنترل شود

«جواد منافی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، در خصوص بازی جمعه شب پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: همه می‌دانیم که شهرآورد شرایط خاص خودش را دارد. الان وضعیت دو تیم از نظر فنی خوب است و می شود انتظار داشت که یک شهرآورد جذاب را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس بعد از بازی سنگین با سپاهان می‌تواند به خوبی ریکاوری کند و برای بازی با استقلال آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط امیدوارم عالیشاه و کنعانی‌زادگان بتواند برای پرسپولیس در شهرآورد بازی کنند.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: واقعیت این است که وضعیت پرسپولیس و استقلال هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی بسیار خوب است. هرچند استقلال نقاط ضعفی در خط دفاع خودش دارد اما در خط حمله تیم قدرتمندی است. آنها قطعاً پرسپولیس را به خوبی آنالیز می‌کنند و کادر فنی پرسپولیس هم حتماً در بهترین حالت استقلال را آنالیز خواهد کرد. در کل انتظار ما این است که شهرآورد خوبی را شاهد باشیم.

منافی ضمن تمجید از خط حمله استقلال گفت: نمی شود این نکته را کتمان کرد که استقلال در خط حمله تیم خوبی دارد اما با یک آنالیز خوب و با یک تاکتیک خوب می شود خط حمله استقلال را از کار انداخت. در بین بازیکنان خط حمله استقلال مهدی قائدی و شیخ دیاباته بسیار خطرناک هستند که قائدی قبلا به ما ضربه زده، پس باید به خوبی کنترل شود تا در این بازی دیگر ما را اذیت نکند.

وی در پاسخ به این سوال که به نظرش نقطه قوت پرسپولیس برای تقابل با استقلال چیست؟ تاکید کرد: پرسپولیس به تیمی تبدیل شده که در تمام نقاط زمین یک دست و عالی است. از دروازه بگیرید تا خط حمله همه نقاط قوت پرسپولیس هستند. اگر محمد حسین کنعانی زادگان به شهرآورد برسد دیگر هیچ مشکلی نخواهیم داشت و تیم یکدست و کاملی هستیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه آیا نتیجه شهرآورد تهران می تواند تکلیف قهرمانی لیگ را مشخص کند؟ عنوان کرد: برای این مسئله زود است، بازی‌های زیادی مانده و پرسپولیس و استقلال بازی‌های عقب افتاده هم دارند. فعلاً نمی شود در این خصوص صحبت کرد و نمی‌شود گفت که نتیجه شهرآورد در تعیین قهرمان نقش اصلی دارد.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز جمعه ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال شیخ دیاباته استقلال باشگاه پرسپولیس جواد منافی شیخ دیاباته مهدی قایدی خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!

به  گزارش "ورزش سه"، زبیر نیک‌نفس هافبک دفاعی استقلال پس از مصدومیت مهدی مهدی‌پور به ترکیب اصلی این تیم اضافه شد و در بازی‌های اخیر به خوبی در میانه میدان ایفای نقش می‌کند.

این بازیکن با سبک متفاوت نسبت به مهدی‌پور در خط هافبک استقلال بازی می‌کند و عملکرد خوبی داشته است، او در اکثر جنگ‌های میانه میدان حضور دارد و با انتقال سریع توپ به کناره‌ها یا یک سوم دفاعی حریف سرعت بالاتری به فوتبال استقلال داده است.

زبیر علاقه زیادی به نگه داشتن توپ در اختیار خود ندارد و پس از بریدن توپ یا گرفتن از هافبک‌های حریف با کمترین ضربه به توپ آن را به ماشاریپوف، جلالی یا حردانی انتقال می‌دهد تا آبی‌ها خیلی زود در فاز هجومی قرار بگیرند و این موضوع باعث نشاط بیشتر و خطرناک‌تر بودن استقلال در حملات شده است.

او در غیاب مهدی‌پور و بازگشت روزبه چشمی به خط دفاعی در کنار رضاوند دو هافبک دفاعی استقلال هستند، زبیر با حرکات عرضی و پوشش نقاط مختلف زمین فعالیت بیشتری دارد و رضاوند با تمرکز بیشتری در وسط زمین حضور دارد و نزدیک به محوطه جریمه استقلال فعالیت می‌کند.

شاید زوج رضاوند و نیک‌نفس خلاقیت بالایی نداشته باشد اما با توجه به خصوصیات دفاعی‌ای که دارند آزادی عمل بیشتری برای جلال‌الدین فراهم کرده‌اند و این هافبک ازبک به خوبی در ترکیب استقلال جا افتاده است.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!