Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین دیدار از هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس شب گذشته منچستریونایتد به مصاف لسترسیتی رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود لستر تمام شد. با این نتیجه، قهرمانی تیم منچسترسیتی در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ برتر قطعی شد.

سیتی در حال حاضر ۸۰ امتیازی است و یونایتد ۷۰ امتیازی باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پنجمین قهرمانی سیتی در لیگ برتر انگلیس است.

«پپ گواردیولا» سرمربی منچسترسیتی پیش از این موفق شده بود در این فصل به عنوان قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس هم برسد. از سوی دیگر سیتی یکی از فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا هم هست و این شانس را دارد که در تقابل با چلسی در اروپا، این عنوان قهرمانی را هم به دست بیاورد.

آمار گواردیولا در منچسترسیتی هم قابل توجه است و برای سومین بار این تیم را به عنوان قهرمانی در لیگ برتر رساند.

گواردیولا بعد از قطعی شدن قهرمانی سیتی، این فصل را سخت‌ترین فصل حضور در لیگ برتر انگلیس توصیف کرد و گفت: همیشه این فصل را به خاطر نحوه قهرمانی سیتی به یاد خواهیم داشت.

سرمربی سیتی افزود: ما هر روز برای موفقیت جنگیدیم. بازیکنان به سختی تلاش کردند و جنگیدند و به داشتن این تیم و بازیکنانش افتخار می‌کنم. آنها واقعاً خاص هستند.

کد خبر 5210244

منبع: مهر

کلیدواژه: منچستر سیتی منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس فوتبال فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا دربی کشتی فرنگی کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک فرهاد مجیدی الهلال عربستان مهدی طارمی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)

خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)

دیگر خبرها

  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم