Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یحیی صادقی  روز چهارشنبه با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر به رسانه ها اظهار کرد: با توجه به برگزاری نماز عید فطر در سراسر استان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، پایگاه‌های کمیته امداد در مساجد، مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر برای جمع‌آوری زکات فطریه نمازگزاران مستقر می‌شوند.

 وی با بیان اینکه میزان زکات فطریه از سوی مراجع عظام تقلید اعلام‌شده است، ادامه داد: دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری آماده جمع‌آوری زکات فطریه شهروندان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 صادقی بابیان اینکه ۴۳ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در مرکز استان کرمان راه‌اندازی شده ، به روش‌های غیرحضوری پرداخت زکات فطریه اشاره کرد و افزود: شهروندان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۵*۰۳۴*۸۸۷۷* نسبت به پرداخت فطریه خود اقدام کنند.

وی در ادامه شماره کارت‌های کمیته امداد برای پرداخت زکات فطریه از سوی مردم استان را به شرح زیر اعلام کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۵۴۴ (ویژه فطریه عام)، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۸۱۰ (ویژه زکات فطریه سادات) ،شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۰۸۴ (ویژه کفاره غیر عمد)، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۳۵۱ (ویژه کفاره عمد).

 مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: اپلیکیشن‌های بله- بام- سکه- ایوا و سنا نیز زمینه دریافت زکات فطریه را برای مشترکان خود فعال کرده‌اند و مردم با مراجعه به این اپلیکیشن‌ها نیز می‌توانند زکات فطریه خود را پرداخت کنند.

 وی در ادامه بیان کرد: مردم مؤمن استان سال گذشته پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفاره پرداخت کرده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه زمان پرداخت زکات فطریه باید تا ظهرعید است، تصریح کرد: ما نیز سعی می کنیم در اسرع وقت این کمک ها را به حساب مددجویان واریز کنیم.

صادقی اضافه کرد: طی ایام رمضان ۴۹ هزار سبد کالا و ۲ میلیون ۳۲۱ پرس غذای گرم بین مددجویان توزیع شد که ارزش کل کمک ها ۴۰ میلیارد تومان است.

به گفته وی، ۱۲۰ هزار خانوار تحت پوشش در کرمان داریم که در این میان ما به طور کلی توانستیم  ۴۹ هزار سبد کالا توزیع کنیم.

برچسب‌ها فطریه کرمان ایرنا کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فطریه کرمان ایرنا فطریه کرمان ایرنا کمیته امداد امام خمینی اخبار کنکور کمیته امداد زکات فطریه شماره کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی

️مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۴۰ درصد ایجاد اشتغال در کشور را کمیته امداد ایجاد می‌کند و سال گذشته در استان در حوزه اشتغال ۱۲ هزار و ۴۸۱ نفر نفر موفق به اخذ وام و تسهیلات اشتغال شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا مهرافروز در نشست هم‌اندیشی با فرماندار شهرستان ارومیه اظهار کرد: در حوزه کمیته امداد امام خمینی (ره) بیشتر به دنبال ایجاد بستر و فضاهایی هستیم تا موانع و مشکلات پیش‌رو را با همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌ها حل کنیم.

️وی در ادامه تهدیدها را زمینه‌سازی برای پویایی برشمرد و افزود: هر تهدیدی را می‌توان به فرصت تبدیل کرد و از آن بهره برد، اگر تهدیدی نباشد تحرکی هم نخواهد بود و فضایی ایجاد نخواهد شد که برای آن تصمیم‌گیری، بازخوانی و بازیابی شود.

️مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اقداماتی را که موفق بوده است، ادامه می‌دهیم و در خصوص مابقی اقدامات نیز تجدیدنظر می‌شود، گفت: برجسته‌ترین خدمت، اشتغال‌زایی و توانمندسازی اقتصادی است.

مهرافروز ادامه داد: اساسنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) و شعار اصلی آن ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌ها است تا دغدغه‌هایشان حل شود که در حوزه اشتغال این امر به وقوع پیوسته است.

️وی تصریح کرد: بیش از ۴۰ درصد ایجاد اشتغال در کشور را کمیته امداد ایجاد می‌کند و سال گذشته در استان در حوزه اشتغال ۱۲ هزار و ۴۸۱ نفر نفر موفق به اخذ وام و تسهیلات اشتغال شده‌اند.

مدیرکل امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ارائه مشاوره به خانواده‌ها، اجرای برنامه‌های فرهنگی و برپایی اردوهای زیارتی و تفریحی و حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان را از دیگر خدمات این نهاد عنوان کرد.

کد خبر 748572

دیگر خبرها

  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران