Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@08:28:03 GMT

زیاد النخاله: به مقاومت ادامه می‌دهیم

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۹۷۵۸

زیاد النخاله: به مقاومت ادامه می‌دهیم

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر تداوم مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به تهدیدات مقامات رژیم صهیونیستی، بر ادامه مقاومت و نبرد با صهیونیست ها تاکید کرد.

«زیاد النخاله» گفت: ما به این نبرد ادامه می دهیم و به مردم خود قول می دهیم که عقب نخواهیم نشست و به امید خدا به مقاومت ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: «النخاله»: دشمن جنایاتش را متوقف کند

گفتنی است که منابع خبری شامگاه سه شنبه از به صدا درآمدن آژیر خطر در تل آویو و شلیک ۱۳۰ راکت توسط مقاومت فلسطین در واکنش به تجاوزات صهیونیست ها خبر دادند.

در همین راستا گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که در اجرای وعده خود، با ۱۳۰ موشک بزرگترین حمله راکتی به تل آویو و اطراف آن انجام گرفته است.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند: سراسر تل آویو هم اکنون در حال لرزیدن است.

شبکه المیادین گزارش داد که صدای سقوط راکت‌ها در رام الله، قدس و طولکرم شنیده می‌شود.

رسانه‌های صهیونیستی شلیک این راکت‌ها به تل آویو و اطراف آن را بزرگترین نوع خود تا کنون اعلام کردند.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که یکی از راکت‌های شلیک شده از غزه به ساختمانی در حومه «هولون» در اطراف تل آویو اصابت کرده است.

شبکه الجزیره گزارش داد که سامانه گنبد آهنین در رهگیری شمار زیادی از راکت‌های شلیک شده از غزه ناکام بوده است.

گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد: مجدداً با ده‌ها راکت، حمله راکتی را به شهرک‌های صهیونیست نشین اسدود و عسقلان انجام دادیم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین نوار غزه قدس اشغالی جنبش جهاد اسلامی رژیم صهیونیستی گنبد آهنین فلسطین جنبش جهاد اسلامی فلسطین حماس مقاومت فلسطین راکت ها تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

رژیم صهیونیستی شهرک‌های «مارون الرأس»، «یارون» و اطراف شهرک «حولا» در جنوب لبنان هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

رژیم صهیونیستی برای جبران شکست‌های خود در مقابله با گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، مناطق غیر نظامی در غزه و جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم گردان «نتزاه یهودا »پس از فشار تل آویو
  • نگرانی تل‌آویو از صدور احکام‌ بین‌المللی بازداشت برای مقامات ارشدش
  • ۲۰۰ روز جنگ و ۷ تحول جهانی به‌نفع مقاومت
  • ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است
  • (ویدئو) حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • پیام‌های حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی