Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:29:28 GMT

میزان زکات فطریه در گلستان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۹۷۹۹

میزان زکات فطریه در گلستان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی اظهارکرد: در مساله زکات فطریه چه آنهایی که روزه می گیرند و چه آنهایی که روزه نمیگیرند و توانایی مالی دارند، دادن فطریه بر آنها یک واجب مستقل است که باید دراین روز عید فطر پرداخت شود و روزه داری از شروط پرداخت زکات فطریه نیست.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: میزان زکات فطریه امسال بر مبنای قوت غالب گندم بوده و با اینکه دولت نرخ گندم را پنج هزار تومان اعلام کرده اما چون در بازار قیمت ها متفاوت است، میزان زکات فطریه برای آنهایی که گندم می‌دهند مبلغ ۲۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در مورد برنج هم آنهایی که برنج معمولی و خارجی استفاده می‌کنند باید ۷۵ هزار تومان حساب کنند اما آنهائی که از برنج ایرانی خیلی خوب استفاده می‌کنند در این شرایط چون کمک آنها به نیازمندان جامعه محسوب می‌شود بهتر است مبلغ ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنند.

نورمفیدی تاکید کرد: توصیه بنده این است در این شرایط اقتصادی جامعه، در راستای کمک به نیازمندان این فریضه واجب را ادا کنند که این امر بسیار مناسب و مرضی رضای خداوند متعال است.

کد خبر 5210247

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان آیت الله نورمفیدی فطریه نماینده ولی فقیه در گلستان ویروس کرونا روز قدس بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه روز جهانی قدس انتخابات 1400 گرگان شیوع کرونا عید سعید فطر اردبیل عکس استانها ایلام هزار تومان زکات فطریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نحوه درست کردن برنج پف کرده در خیابان‌های هند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # غذای هندی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • کسانی که کینه‌ای هستند، بخوانند
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • (ویدئو) نحوه درست کردن برنج پف کرده در خیابان‌های هند
  • (تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد