Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه مرکز خبر حوزه این هیات که حامل سلام و پیام تسلیت و همدردی مرجعیت شیعه با مردم مظلوم و خانواده‌های شهیدان این حادثه است، ضمن ملاقات با خانواده‌های جان‌باختگان، از مجروحان این حادثه دلجویی کرده و هدایای آیت الله صافی را تقدیم  می‌نمایند.

همچنین هیات اعزامی، با حضور بر سر مزار شهیدان، ادای احترام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هیات در بخش دیگری از برنامه‌ی خود، با برخی علما و مسئولان افغانستان دیدار نموده و تاکید این مرجع تقلید مبنی بر مجازات عاملان این جنایت هولناک و تکرار نشدن چنین حوادثی را ابلاغ خواهند کرد.

آیت الله صافی در پیامی که ۲ روز پیش صادر کرد، ضمن تاسف‌بارخواندن این حادثه برای امت اسلام، اعتراض شدید تمام کشورهای اسلامی به چنین حوادثی را خواستار شده بودند.

این مرجع تقلید همچنین جهت درمان حادثه‌دیدگان و کمک به مجروحان این حادثه، صرف ثلث سهم مبارک امام (ع) و در صورت کافی نبودن، نصف سهم مبارک را مجاز اعلام‌ نموده است.

بر اثر انفجاری که ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز شنبه هفته جاری در مقابل مدرسه سیدالشهدا واقع در غرب کابل رخ داد، بیش از ۸۵ تَن کشته و ۱۵۰ تَن نیز زخمی شده‌اند، بیشتر شهیدان و مجروحان این حادثه تروریستی دردناک از دانش‌آموزان دختر هستند.

برچسب‌ها مرجعیت تقلید شیعه افغانستان قم شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرجعیت تقلید شیعه افغانستان قم مرجعیت تقلید شیعه افغانستان قم شهدا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازسازی افغانستان فرارسیده است

عبدالباقی حقانی، سرپرست اداره ملی امتحانات در برنامه تقدیر از بسم‌الله شیوامل برنده مدال لئوناردو شیبر آلمان سخنرانی میکرد گفت: در اثر جنگ‌های پسین بخش‌های آموزشی و تحصیلی کشور بیش‌تر آسیب دیده‌اند.

سرپرست اداره ملی امتحانات گفت: «ما فرصت داریم که یک بار دیگر این افغانستان ویران را به خودکفایی برسانیم.»

عصمت‌الله سجاد رئیس اتحادیه کارکنان و نهادهای صحی افغانستان گفت: «کمک کنیم تا ارائه خدمات هم به دختران و هم به پسران مساعد شود.»

بسم‌الله شیوامل متولد ۱۹۵۴ میلادی است که هم‌اکنون ۶۸ سال عمر دارد او از جمله پزشکان افغانستانی در بخش جراحی است که برای نخستین بار جایزهٔ معتبر "مدال عالی لئوناردو شیبر آلمان" را از سوی جامعه جراحان آلمان کسب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • زمان بازسازی افغانستان فرارسیده است
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر
  • توضیح دانشگاه تهران درباره انتخاب همسر ابراهیم رئیسی به‌عنوان عضو هیات جذب دانشکده علوم خانواده
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان