Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، صفحه نخست روزنامه‌های بوشهر را در چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ اینجا بخوانید.

در نخستین صفحه روزنامه بامداد جنوب این تیترها آمده است: بوشهر در حوزه «شاخص فلاکت» هم رکورد زد، طارمی در اروپا هم می‌خواهد بهترین باشد، وقتی صدای آژیر نمی‌آید، احداث کمپ تیم‌های ملی فوتبال ساحلی در بوشهر، بوشهری‌ها تابستان بسیار سختی خواهند داشت، از افزایش تولید نفت ایران تا افزایش ظرفیت تولید میعانات گازی و روز اول ۵۷ نفر برای کاندیداتوری ریاست جمهوری ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صفحه نخست روزنامه پیام عسلویه این تیترها را می‌توان خواند: فلاکت در بوشهر ۱۰ درصد افزایش یافت، ۶۹ بستری جدید و سه فوتی کرونایی در استان بوشهر، مردم بوشهر دغدغه تامین مرغ دارند، افزایش ۵۵ درصدی بخش هزینه‌ای و حقوق کارکنان استان بوشهر، ۱۵ پروژه مهار سیلاب در منطقه پارس جنوبی در دست اجرا است، تساره بوشهری در ۱۴ دقیقه نسخه‌پیچی کرد و تردد دریایی مطالبه اصلی خارگی‌ها.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های بوشهر ویروس کرونا بیکاری تورم کمبود آب مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۹۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌ - چهارشنبه ۵ اردیبهشت

روزنامه خبر جنوب با تیتر «زهر یک خبر شیرین!»، روزنامه خبرشمال با تیتر «((استیضاح)) تنها هنر شورا!» روزنامه شهرآرا با تیتر «دست خدا با جماعت است» و روزنامه نقدحال با تیتر «زن کشی دخترکشی عزیزکشی» منتشر شد.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

دیگر خبرها