Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سیامک آزادی رئیس پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه با اشاره به اعلام فراخوان نمایشگاه، گفت : نمایشگاه مجازی معرفی کالا و خدمات مشاغل خانگی استان در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان، خرداد ماه امسال برگزار شده و به دلیل شرایط کرونایی برگزاری آن بصورت مجازی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : در این نمایشگاه محصولات تولیدی مشاغل خانگی در سه حوزه صنایع دستی، پوشاک و فرش دستباف عرضه خواهد شد.

آزادی آخرین مهلت شرکت در این نمایشگاه را ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام کرد و افزود: متقاضیان برای شرکت در این نمایشگاه باید تا این تاریخ به سایت پارک علم و فناوری کرمانشاه مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

او افزود: افرادی می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند که محصول تولیدی آن‌ها فقط در سه حوزه صنایع دستی، پوشاک و فرش دستباف بوده و از طرفی تولیدات آن‌ها باید از سطح کیفی قابل قبولی نیز برخوردار باشد.

آزادی هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه را توسعه بازار حوزه مشاغل خانگی عنوان کرد و ادامه داد: در کنار معرفی توانمندی‌های این حوزه، شبکه سازی بین فعالان حوزه مشاغل خانگی و نیز توسعه زنجیره‌های ارزش از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: بر اساس بانک اطلاعاتی جمع آوری شده بیش از ۱۰۰ مجموعه فعال در حوزه مشاغل خانگی در این نمایشگاه شرکت می کنند.

او به فرصت معرفی تولیدات مشاغل خانگی در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: علاوه بر این فرصتی فراهم شده تا فعالان این حوزه بتوانند در این نمایشگاه نیاز‌های خود مانند جذب نیروی کار، تامین مواد اولیه و ... را اعلام کرده و از این طریق با دیگر فعالان این حوزه ارتباط بگیرند .

انتای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارک علم و فناوری پارک فناوری جهاد دانشگاهی نمایشگاه صنایع دستی مشاغل خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز کارگر فرصتی برای معرفی مشاغل خاص

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، آرامستان باغ رضوان کیش در نزدیکی میدان لاوان و در منطقه غیر مسکونی واقع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • صدور ۱۲ هزار پروانه مشاغل خانگی طی سال گذشته در هرمزگان
  • ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان لازم است
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • روز کارگر فرصتی برای معرفی مشاغل خاص
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر