Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تصمیم کادر فنی رقابت‌های انتخابی درون اردویی در اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم برای حضور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو، اواخر سال گذشته در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد که رضا اطری و حسن یزدانی با برتری مقابل حریفان خود به دوبنده تیم ملی رسیدند، اما با توجه به اینکه در آن مقطع زمانی هنوز تکلیف ۳ سهمیه المپیک مشخص نشده بود با نظر کادر فنی قرار شد برای سایر اوزان پس از رقابت‌های گزینشی قزاقستان تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش اواخر فروردین‌ماه امیرمحمد یزدانی، یونس امامی و محمدحسین محمدیان توانستند در رقابت‌های گزینشی المپیک در قزاقستان سهمیه‌های باقیمانده المپیک در اوزان ۶۵، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم را کسب کنند تا با احتساب ۳ سهمیه کسب‌شده در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹، سهمیه‌های المپیک برای تیم ملی کشتی آزاد تکمیل شود و کادر فنی با خیالی آسوده ضمن مهیا ساختن تیم به فکر انتخاب بهترین نفرات جهت حضور در توکیو نیز باشد.

در همین راستا غلامرضا محمدی و همکارانش عملکرد یونس امامی و مصطفی حسین‌خانی را در وزن ۷۴ کیلوگرم، محمدحسین محمدیان، علی شعبانی و علیرضا کریمی در وزن ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع را به همراه امین طاهری در وزن ۱۲۵ کیلوگرم با دقت در جام زیلکوفسکی ارزیابی خواهند کرد تا در مصاف رودررو یا رقابت با حریفان خارجی بهترین گزینه را برای المپیک توکیو انتخاب کنند.

البته باید دید کادر فنی به همین رقابت بین‌المللی بسنده خواهد کرد و به اهداف خود می‌رسد یا برنامه دیگری را پیش از آغاز بازی‌های المپیک در دستور کار قرار خواهد داد.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان، روز‌های ۱۸ تا ۱۹ خردادماه در شهر ورشو برگزار می‌شود و اسامی تیم منتخب کشتی آزاد برای حضور در این رقابت‌ها به شرح زیر است:

۶۱ کیلوگرم: رضا اطری

۷۴ کیلوگرم: یونس امامی – مصطفی حسین‌خانی

۹۷ کیلوگرم: محمدحسین محمدیان، علی شعبانی، علیرضا کریمی

۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع – امین طاهری

سرمربی: غلامرضا محمدی

مربیان: ابراهیم مهربان- حسن طهماسبی

بیشتر بخوانید

محمدیان: تا زمانی که مدال المپیک نگیرم هیچ کاری نکردم/ شناخت خوبی از حریفان خارجی دارم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی کشتی آزاد کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم

دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم

دیگر خبرها

  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند