Web Analytics Made Easy - Statcounter

حملات و تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به فلسطینیان و نوار غزه در سایه سکوت سنگین و انفعال همیشگی جامعه بین المللی ادامه دارد. خبرگزاری میزان – با تشدید درگیری‌ها میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین، اراضی اشغالی زیر آتش سنگین مقاومت فلسطین شبی سخت را تجربه کرد. در عین حال ارتش رژیم صهیونیستی حملات خود به نوار غزه را تشدید کرده و مناطق مختلفی از این منطقه تحت محاصره را بمباران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  براساس جدیدترین آمارها، شمار شهدای فلسطینی در نوار غزه به رقم ۳۵ نفر رسید. بیشتر بخوانید: پاسخ موشکی بزرگ گروه‌های مقاومت به حملات صهیونیست‌ها افزایش شمار کودکان شهید شده در حملات صهیونیست‌ها به ۱۰ نفر

خلاصه خبر‌ها و تحولات اخیر در نوار غزه ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۸:۳۴

- براساس اعلام «اشرف القدره»، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، ۴۳ درصد قربانیان تهاجم و تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، زنان و کودکان هستند؛ زیرا جنگنده‌های رژیم صهیونیستی عمدا مناطق شلوغ و پر جمعیت شهری را هدف قرار می‌دهند.
- کانال ۱۳ عبری رژیم صهیونیستی به نقل از ارتش این رژیم اعلام کرد که تاکنون هزار موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.
- آژیر‌های هشدار در «اشدود» و «نقب» به صدا درآمده اند.
- کانال ۷ عبری رژیم صهیونیستی ادعا کرد که این رژیم پیشنهاد آتش بس سازمان ملل را رد کرد.

جدیدترین آمار شهدا و مجروحان در نوار غزه ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۸:۲۷

براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه تجاوز رژیم صهیونیستی به این منطقه، ۳۵ نفر شهید شدند که ۱۲ نفر آنان کودک و ۳ نفرشان زن هستند. ضمن این که ۲۳۳ نفر نیز زخمی شدند.

افزایش شمار تلفات صهیونیست‌ها به ۵ نفر ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۸:۲۳

به گزارش «الجزیره»، شمار تلفات صهیونیست‌ها در دور جدید درگیری‌ها میان رژیم صهیونیستی با نوار غزه به عدد ۵ رسید.

رسانه های صهیونیستی نیز اعلام کردند که دو صهیونیست بر اثر اصابت موشک به جنوب «تل آویو» زخمی شدند.

فیلم| ادامه تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۸:۲۱

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنان مناطق مختلف نوار غزه را بمباران می‌کنند.

آن ها سایت های مقاومت و مقرهای امنیتی و پلیس را در نوار غزه زیر آتش گرفته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برچسب ها: رژیم صهیونیستی نوار غزه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی نوار غزه رژیم صهیونیستی صهیونیست ها نوار غزه نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله جدید حزب الله به مرکز نظامی اشغالگران در حومه پادگان زرعیت در الجلیل غربی خبر داد.

همچنین یک هدف نظامی اسرائیلی در حومه پادگان برکه ریشه هدف قرار گرفت.

همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در الجلیل غربی خبر داده و اعلام کردند که حدود ۱۵ موشک از لبنان به سمت این منطقه شلیک شده است.

این منابع از شلیک موشک ضدزره از لبنان به سمت زرعیت نیز خبر دادند.

همزمان خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به حومه شهرک های الجبین و طیرحرفا در جنوب لبنان خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6092418

دیگر خبرها

  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی