Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@20:00:57 GMT

بیانیه آیت‌الله سیستانی درباره حوادث قدس

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۰۵۵۰

بیانیه آیت‌الله سیستانی درباره حوادث قدس

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، در پی حوادث جاری در فلسطین اشغالی به ویژه در مسجد الاقصی و جنایات صورت گرفته از سوی اشغالگران اسرائیلی، دفتر حضرت آیت الله سیستانی بیانیه‌ای مهم صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مرجعیت دینی – بار دیگر – حمایت قاطع خود را از مردم سربلند فلسطین در مقاومت شجاعانه در برابر اشغالگران مورد تاکید قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشغالگرانی که بر آن هستند تا بخش بیشتری از سرزمین‌های اشغالی را به چنگ آورند و ساکنان دیگری از قدس شریف را به مهاجرت اجباری وادارند.

مرجعیت دینی، ملت‌های آزاده را به حمایت و پشتیبانی از ملت فلسطین در بازپس گیری حقوق سلب شده فرا می‌خواند.

درگیری‌های خشونت آمیزی که این روز‌ها در مسجدالاقصی و سایر سرزمین‌های اشغالی مشاهده می‌شود، بدون شک، نمایانگر میزان صلابت فلسطینیان در رویارویی با اشغال وحشیانه و تجاوزات مداوم است، و نشان می‌دهد که فلسطینیان به هیچ قیمتی از حق خود بر سرزمین‌های غصب شده کوتاه نمی‌آیند هرچند که بهای این فداکاری گران باشد.

از خداوند متعال می‌خواهیم که آنان را یاری کند و پیروزی خود را مددکار ایشان قرار دهد وهمانا که پیروزی فقط از جانب خداوند متعال و حکیم است.

٢٩/ ماه رمضان /١۴۴٢ هـ

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آیت الله سیستانی تحولات فلسطین قدس اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۰۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله جدید خود به یک مرکز نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۵:۱۰ عصر امروز یکشنبه بیست‌وهشتم آوریل ۲۰۲۴ موضع السماقه واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به گوش‌رسیدن صدای چندین انفجار در منطقه‌های اشغالی «عکا» و «نهاریا» خبر دادند. هنوز جزییات بیش‌تری درباره ماهیت این انفجارها و تلفات مالی و جانی احتمالی صهیونیست‌ها منتشر نشده است.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۱:۴۵ ظهر امروز یکشنبه بیست‌وهشتم آوریل ۲۰۲۴ موضع البغدادی را با گلوله‌های توپخانه هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

کد خبر 6091324

دیگر خبرها

  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل
  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی