Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علیرضا دبیر» ازحمایت های مدیرکل ورزش وجوانان همدان دربرگزاری اردوی تیم ملی کشتی جوانان تقدیرکرد.

به گزارش خبرنگار برنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است:

بسمه‌تعالی

یقیناً توسعه و پیشرفت ورزش مرهون تلاش‌های بی‌دریغ مسئولین خدوم و دلسوزی می‌باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء ورزش کشور قدم برداشته و خدمتگزاری را افتخاری بزرگ و وظیفه‌ای مهم برای خویشتن می‌دانند.

اکنون‌که به پاس تلاش‌ها و مساعدت‌هایی که جنابعالی و سایر همکاران محترمتان در برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان با فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران مبذول داشته‌اید، بر ماست که این مساعی ارزشمند را قدر دانسته و از همیاری جنابعالی صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

امید است با عنایت به لزوم حمایت ویژه کلیه مسئولین کشور علی‌الخصوص متولیان ورزش از کشتی؛ به‌عنوان ورزش ملی، مذهبی و میهنی ایران، با توجه ویژه و حمایت از کشتی، یاری‌رسان ورزش اول کشور باشید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علیرضا دبیر حمید سیفی اردوی تیم ملی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این دیدار دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا با ابراز خوشحالی از فراهم شدن فرصت دیدار با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار مهمی در توسعه این رشته در آسیا داشته و تلاش‌ها و همکاری‌های رئیس انجمن سپک تاکرا با مسوولان بین المللی این رشته قابل تقدیر است.

حلیم بن قادر در ادامه سخنانش نقش تاثیرگذار ایران در ورزش جهان به ویژه کشورهای اسلامی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: ایران به عنوان کشوری بزرگ و با دیدگاه‌های مهم در ورزش جهان بسیار تاگذار بوده به طوریکه هم اکنون بسیاری از کشورها از ایران الگو برداری می‌کنند.

وی افزود: نگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران به ورزش زنان، ورزش کشورهای مسلمان را نیز تحت تاثیر قرارداده و هم اکنون بسیاری از این کشورها، پوشش اسلامی زنان ورزشکار ایرانی را برای ورزشکاران زن خود برگزیده‌اند.

رییس فدراسیون آسیایی سپک تاکرا همچنین به مسابقات جهانی این رشته در کوالالامپور اشاره کرد و از وزیر ورزش و جوانان دعوت کرد به عنوان میهمان ویژه در اختتامیه این رویداد حضور پیدا کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش پیشرفت ایران در حوزه زیر ساخت‌ها و امکانات ورزشی را مورد توجه قرار داد و پیشنهاد راه اندازی آکادمی جهانی سپک تاکرا در ایران را مطرح کرد.

در ادامه وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری مسابقات زیر ٢٣ سال آسیا در ٢٢ مرداد با حضور ١٢ کشور در ایران گفت: امیدوارم میزبانی خوبی برای ورزشکاران حاضر در این رویداد مهیا کنیم.

در ادامه کیومرث هاشمی پیشنهاد کرد که نشست هیات رئیسه کنفدراسیون جهانی در حاشیه برگزاری مسابقات زیر ٢٣ سال آسیا در ایران برگزار شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ایران از زیر ساخت‌های مناسب برای میزبانی رویدادهای بزرگتر نیز برخوردار است اظهار داشت: این آمادگی وجود دارد تا مسابقات جهانی این رشته را در ایران میزبانی کنیم.

کد خبر 6096623

دیگر خبرها

  • درخواست جالب از علیرضا دبیر درباره رسول خادم
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • ماجرای اختلاف علیرضا دبیر با رسول خادم / فیلم
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد (عکس)
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد