Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@10:42:02 GMT

معرفی یکی از بهترین آموزشگاه های کامپیوتر در تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۰۶۵۹

معرفی یکی از بهترین آموزشگاه های کامپیوتر در تهران

آموزشگاه عصرنخبگان همیشه جزء یکی از بهترین آموزشگاه های کامپیوتر تهران حتی در دوران کرونا بوده و دوره هایی مانند آموزش مهارت های هفتگانه کامپیوتر ICDL، دوره های طراحی سایت با وردپرس، گرافیک و معماری را برگزار می کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آموزشگاه عصر نخبگان، اگر نمی دانید برای آموزش کامپیوتر از کجا شروع کنید، چطور مدرک بگیرید و یا چه آموزشگاهی را انتخاب کنید، با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را از ما بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدمات منحصر به فرد عصرنخبگان

قبل از انتخاب آموزشگاه برای یادگیری کامپیوتر حتما مجوزها و خدمات آموزشگاه را در نظر بگیرید. خدماتی که آموزشگاه کامپیوتر عصرنخبگان را از سایر آموزشگاه ها متمایز می سازد عبارتند از:

· تکرار رایگان دوره های آموزشی تا 2 بار

· استفاده از سیستم مجزا برای هر شخص

· دریافت فیلم آموزشی هر جلسه از کلاس به صورت رایگان

· ارائه مدرک معتبر از خود آموزشگاه و یا سازمان فنی حرفه ای با ارزش ترجمه

· آزمون آنلاین با جواب برای آماده سازی و آشنایی با آزمون فنی حرفه ای

· امور کاریابی و کمک به استخدام کارآموزان آموزشگاه

دوره های کامپیوتر در عصرنخبگان (حضوری و آنلاین)

· دوره icdl مناسب برای شروع یادگیری کامپیوتر

· دوره طراحی سایت با وردپرس

· دوره های گرافیکی فتوشاپ، کرل، ایلاستریتور و ایندیزاین

· دوره های معماری اتوکد، فاز 2 معماری، تری دی مکس و ویری مکس

· پک طلایی امور اداری (برای یادگیری ICDL و حسابداری)

· دیپلم تصویرسازی کامپیوتر (مخصوص افرادی که دیپلم تحصیلی ندارند)

مدرک کامپیوتر

از آنجایی که داشتن مدرک کامپیوتر ICDL در اکثر ادارات دولتی وشرکتهای خصوصی اجباری شده است، عصرنخبگان اقدام به ارائه مدرک فوری ICDL کرده تا بتوانید در زمانی فشرده و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از هرجای کشور مدرک معتبر همراه با استعلام دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با آموزشگاه تماس بگیرید و یا به راحتی "مدرک icdl" را در گوگل جستجو کرده و روی لینک عصرنخبگان کلیک کنید.

برای سایر دوره های آموزشگاه عصرنخبگان نیز امکان دریافت مدرک معتبر هم از خود آموزشگاه و هم سازمان فنی حرفه ای فراهم شده است.

آموزش رایگان کامپیوتر

در جهت آموزش بهتر و سریع تر علاقه مندان به کامپیوتر، عصرنخبگان فیلم های آموزشی رایگان ICDL ارائه داده است. این آموزش ها شامل آموزش کار با ویندوز 10، حل نمونه سوالات عملی فنی حرفه ای در مباحث هفتگانه کامپیوتر (ورد، اکسل، اکسس، پاورپوینت، اینترنت، ویندوز و مفاهیم ابتدایی) و ... می شوند. برای مشاهده این فیلم ها روی واژه "آموزش icdl" کلیک نمایید.

قطعا انتخاب یک آموزشگاه خوب در آموزش و یادگیری شما موثر بوده و یکی از اصلی ترین نقش ها را دارد. برای اطمینان از کیفیت آموزش دوره های مختلف در عصرنخبگان می توانید یک جلسه به صورت رایگان در کلاس ها شرکت کنید تا تصمیم درستی داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فنی حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۰۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سردار هوشیار در این مراسم گفت: آموزشگاه تخصصی مالک اشتر یکی از آموزشگاه‌ها و مراکز آموزش مؤثر انتظامی کشور است و در دو حوزه سربازی و درجه داری مأموریت‌های سازمانی را انجام می‌دهد.
او افزود: با ایجاد ظرفیت سربازی در آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر، سربازان اهل استان مرکزی و استان‌های همجوار برای آموزش نیاز به اعزام به استان‌های دوردست ندارند.

دیگر خبرها

  • المپیاد ملی آموزش هنر نخستین گام در جهت رقابت بین آموزشگاه‌ها
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج در تهران
  • بهترین سایت آموزش فارکس کدام است؟
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند