Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه میرساردو روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: این تعداد پروانه نظام صنفی برای افراد متقاضی واجد الشرایط در بخش کشاورزی از ابتدای تشکیل این تشکل در سال ۱۳۸۹ تا فروردین ماه سالجاری به عضویت نظام صنفی جنوب کرمان در آمده اند.

وی تصریح کرد: نظام صنفی کشاورزی جنوب کرمان در سطح شهرستان های جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرساردو یکی از اهداف نظام صنفی کشاورزی را هویت بخشی، سازماندهی و ساماندهی بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: تحقق برنامه های نظام صنفی می تواند تحول بزرگی را در بخش کشاورزی فراهم کند.

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان بر تقویت  نظام صنفی کشاورزی تاکید کرد و گفت: برای تقویت نظام صنفی و رسیدن این مجموعه به جایگاه واقعی باید شرایط مشارکت همه کشاورزان را فراهم کنیم.

میرساردو  افزود: این مجموعه باید کمک کشاورزان باشند و با هویت بخشی بیشتر به پروانه های فعالیت کشاورزی انگیزه مشارکت بهره برداران این بخش را فراهم کرد.

وی ادامه داد: با مشارکت کشاورزان در این واحد صنفی  باید روند تقویت و شکل گیری نظام صنفی به عنوان بازوی اجرایی جهاد کشاورزی انجام شود.

میرساردو بر نقش و اهمیت نظام صنفی فعالیت های کشاورزی و کمک مؤثر به نیاز های کشاورزان و بهره برداران در چرخه تولید با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی تاکید کرد.

 وی خواستار افزایش عضو گیری و تشویق کشاورزان  تحت پوشش تعاونی های روستایی و کشاورزی جنوب کرمان به عضویت نظام صنفی این منطقه شد.

تعاون روستایی جنوب کرمان، یک سوم پهناورترین استان کشور را با هفت شهرستان و جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.

برچسب‌ها نظام صنفی تعاون روستایی جیرفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نظام صنفی تعاون روستایی جیرفت نظام صنفی تعاون روستایی جیرفت اخبار کنکور تعاون روستایی جنوب کرمان نظام صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید

به گزارش «تابناک»، براساس آخرین اطلاعات سازمان هواشناسی، امروز (۹ اردیبهشت) در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان، جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

بارش‌ها در هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد و ممکن است موجب بروز سیلاب شود.

فردا در برخی ساعات در مناطقی از غرب، ارتفاعات زاگرس و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و دیگر مناطق کشور جو آرامی دارند. روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور به‌تدریج بارش‌ها در استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، لرستان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان به‌صورت رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد آغاز می‌شود.

روز چهارشنبه سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب کشور تقویت شده و گستره فعالیت آن جنوب و بخش‌هایی از مرکز کشور را در برمی‌گیرد.

روز پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی، مرکز و نیمه جنوبی ایران ادامه دارد. طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین در ۳ روز آینده شرق و جنوب خلیج‌فارس مواج است.

رگبار پراکنده در برخی مناطق جنوبی کشور

همچنین، امروز در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و برای فردا در اکثر مناطق کشور جو آرامی پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران امروز (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و فردا دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد