Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  فاطمه باباعلی مسئول گروه جهادی خانوادگی شهید علی باقرزاده  اظهار کرد: گروه جهادی خانوادگی شهید علی باقرزاده دارای ۱۵ عضو فعال بوده که همه خواهر و برادر هستند.

او با اشاره به این‌که گروه ما ابتدا در زمینه کمک به تحصیل دانش‌آموزان، تهیه لباس و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. فعالیت داشت، بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا و آذر سال ۹۸ همراه با اعضای خانواده فعالیت‌های خود را بیشتر کردیم.

 مسئول گروه جهادی خانوادگی شهید علی باقرزاده افزود: خانواده من در سطح متوسط جامعه و ساکن محله فقیر نشین فلک‌الدین خرم‌آباد هستیم، بنابراین به خوبی نیازمندان آبرومند را شناسایی و در حفظ آبروی آن‌ها تمام تلاشمان را می‌کردیم.

باباعلی با اشاره به این‌که ما کار‌های خیریه خود را با کمک خیرین، بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و کمیته امداد لرستان انجام می‌دهیم، عنوان کرد: کار‌هایی که به عنوان مسئول گروه جهادی شهید علی باقرزاده انجام می‌دهم بیشتر با کمک خیرین خارج کشور، تهران و همچنین خانواده جهادی خودم و همچنین با حمایت‌های بسیج سازندگی است.

او با اشاره به توزیع ۲۰۰ بسته شامل لوازم التحریرهمراه با کیف و همچنین۱۵۰ بسته کامل لوازم التحریربا کمک بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) توسط این گروه جهادی، ادامه داد: همچنین از ابتدای کرونا تا الان بیش‌از ۱۲۰۰ بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.

مسئول گروه جهادی خانوادگی شهید علی باقرزاده اضافه کرد: همچنین بیش از ۱۲ هزار پُرس غذای گرم تهیه و در مناطق حاشیه‌ای شهر توزیع شده است.

باباعلی با اشاره به تهیه چهار سری جهیزیه کامل برای نوعروسان توسط این گروه جهادی، تصریح کرد: هزینه‌های کمک تحصیلی سه دانش‌آموز پرداخت شده و همچنین برای یک دانش‌آموز نیازمند یک عدد تبلت پیشرفته خریداری و برای ایتام چهار حامی توسط گروه جهادی خانوادگی شهید علی باقرزاده جذب شده است.

او با اشاره به توزیع بیش از ۱۰۰۰ بسته بهداشتی و ۱۵۰۰۰ ماسک با کمک بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در ایام کرونا، عنوان کرد: همچنین ۱۰۰ بسته فرهنگی برای ایام محرم و شهادت حضرت فاطمه (س) و شهادت امام علی (ع) آماده و توزیع شد.

مسئول گروه جهادی خانوادگی شهید علی باقرزاده ادامه داد: در زمستان سال گذشته ۲۰۰ دست لباس گرم بین افراد کم بضاعت توزیع و همچنین با پیگیری‌های انجام شده سه خانواده تحت پوشش کمیته امداد لرستان قرار گرفتند.

باباعلی با اشاره به این‌که از نیمه ماه مبارک رمضان تاکنون هر روز ۴۵۰ پُرس غذای گرم همراه افطاری در مناطق حاشیه شهر توزیع می‌شود که تاکنون در مجموع ۴۵۰۰ پرس غذا طبخ و توزیع شده است، عنوان کرد: ارزش ریالی خدماتی که تاکنون انجام شده ۷۸۶ میلیون تومان بوده است.

او با اشاره به این‌که امیرالمؤمنین (ع) می‌فرمایند: «هرگاه تهی دست شدید با صدقه دادن با خداوند تجارت کنید»، عنوان کرد: همچنین امام صادق (ع) می‌فرمایند: «هرکس با اطعام خود مؤمنی را سیر کند احدی جز خدا پاداش او را نمی‌داند، نه فرشته مقرب الهی و نه پیامبر مرسل (ص)» که ما این حدیث را در زندگی خود و خیرین جاری کردیم.

مسئول گروه جهادی خانوادگی شهید علی باقرزاده تصریح کرد: برای سال جاری در نظر داریم ارتباط بیشتری با ارگان‌ها داشته باشیم و همچنین در جذب بیشتر خیرین نیز فعالیت کنیم که باامید الهی بتوانیم خدمات جهادی بیشتری را ارائه دهیم.

باباعلی عنوان کرد: در نظر داریم خدماتی مانند ساخت منزل محرومین و کمک به ازدواج آسان را نیز در سال جاری در دستور کار خود قرار دهیم.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه جهادی کمک های مردمی او با اشاره بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد

محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان ضمن حضور در اتاق پایداری وضعیت و کنترل توزیع برق اهواز در جریان آخرین وضعیت برق در مناطق مختلف اهواز قرار گرفت.

خانچی در حاشیه این بازدید به سرعت رفع قطعی برق در اهواز اشاره کرد و افزود: تقریبا ۳۰ نقطه از شهرستان اهواز دچار برق رفتگی و اختلال در برق رسانی شده که این امر موجب بالارفتن زمان ماند آب در این مناطق گردید که کمتر از ۲ ساعت به حالت عادی بازگشته است و دفع آب سطحی در حال انجام است.

وی افزود: سقوط ترانس، شکستگی پایه ها و همچنین واژگونی درختان بدلیل سرعت و شدت بالای باد از عوامل قطعی برق بوده که با همت و تلاش کارکنان عملیات توزیع برق در کمترین زمان ممکن اشکالات برطرف و برق مناطق وصل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر