Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@06:04:07 GMT

استقرار ۴۶۱ پایگاه برای جمع آوری فطریه در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۰۸۷۲

استقرار ۴۶۱ پایگاه برای جمع آوری فطریه در سیستان و بلوچستان

مهدی عبادی گفت: برای جمع آوری زکات فطریه و کفاره روزه در سیستان و بلوچستان ۴۶۱ پایگاه شهری و روستایی در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با تبریک عید فطر بیان کرد: امسال برای جمع آوری زکات فطریه و کفاره روزه در سیستان و بلوچستان ۴۶۱ پایگاه شهری و روستایی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نیروهای کمیته امداد با استقرار در این مساجد نسبت به جمع آوری نسبت به جمع آوری فطریه شهروندانی زاهدانی اقدام می کنند، در دیگر شهرستان ها نیز این موضوع در دستور کار است.

عبادی افزود: روی صندوق های صدقات معابر نیز برچسب فطریه حک شده است و هم استانی هایی که تمایل به پرداخت نقدی فطریه دارند، می توانند از این طریق اقدام کنند.

وی با بیان این که کد دستوری ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۵ مربع نیز به همین منظور در خدمت مردم است، اضافه کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۸۲۵ برای فطریه عام، ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۸۰۹۹ به منظور پرداخت فطریه سادات، ۶۰۳۷۹۹۷۹۹۵۰۰۸۴۶۳۳ برای کفاره عمد  و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۳۶۵ به منظور دریافت کفاره غیر عمد آماده است.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: دفاتر کمیته امداد و بهزیستی هم پایگاه جمع آوری فطریه است که هم استانی ها از این طرق می توانند برای پرداخت فطریه و کفاره اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان کمیته امداد جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد

پیکر بی‌جان دو فرد غرق شده در رودخانه نیاتک منطقه سیستان در شمال استان سیستان و بلوچستان پیدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زابل، صبح امروز با تلاش نیروهای مردمی و هلال احمر شهرستان هیرمند از توابع منطقه سیستان واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان، جسد دومین غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

روز گذشته چهار نفر از اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک غرق شدند که با تلاش حاضرین دو نفر نجات پیدا کردند و دو برادر 14 و 19 ساله در جریان این حادثه جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان توانمند در استقرار صنایع نیروگاهی
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • استقرار گروه‌ پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم
  • استقرار گروه‌های مرمتی و باستان شناسی در نقش رستم
  • استقرار گروه‌های مرمتی و باستان شناسی در نقش ستم