Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@09:01:12 GMT

۳۹پروانه بهره‌برداری از معدن در یزد صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۰۸۷۳

۳۹پروانه بهره‌برداری از معدن در یزد صادر شد

علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: در سال گذشته 39 پروانه بهره برداری از معدن در استان یزد صادر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا علمدار یزدی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، گفت: در سال گذشته 39 پروانه بهره برداری از معدن در استان یزد صادر شد که این میزان در مقایسه با سال قبل از آن از رشد 10 فقره‌ای برخوردار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد اظهار داشت: در سال 98 آمار صدور گواهینامه پروانه بهره‌برداری از معادن استان یزد 29 مورد بود که این میزان در سال 99 به 39 مورد رسید.

علمدار یزدی یادآور شد: در فروردین ماه سال جاری نیز شش فقره پروانه اکتشاف از معادن در استان یزد صادر شده که این میزان در فروردین ماه سال گذشته تنها یک مورد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد عنوان کرد: پروانه‌های بهره‌برداری صادر شده برای معادن استان یزد در سال 99 برای 107 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد کرد که این میزان اشتغالزایی در مقایسه با سال 98 با رشد بیش از سه برابری همراه بوده است.

وی، مجموع معادن دارای پروانه بهره‌برداری در استان یزد را 641 مورد اعلام کرد و گفت: ذخیره قطعی این معادن بالغ بر یک میلیارد و 733 میلیون تن است.

علمدار یزدی یادآور شد: این معادن تاکنون برای 12 هزار و 350 نفر به طور مستقیم در استان یزد اشتغالزایی کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پروانه بهره برداری استان یزد علمدار یزدی یزد صادر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک از همکاری گسترده این منطقه با تعاونی های ساخت مسکن خبر داد و گفت: تنها در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ با بررسی و تأیید ۱۸ مجوز ساخت بیش از ۱۰ هزار متر پروانه ساختمانی توسط شهرداری منطقه یک صادر شد.

ابوالفضل شالی بگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های شهری در سطح منطقه یک اظهار کرد: با توجه به فراهم آوردن شرایط توسعه زیرساخت‌های گوناگون شهری در سطح منطقه یک اراک، هم اکنون شاهد افزایش قابل ملاحظه ساخت و ساز در محدوده غربی شهر هستیم که این امر بخش کوچکی از تلاش‌های همکارانم در سطح منطقه است.

وی ادامه داد: در سال گذشته منطقه یک شهرداری اراک با بررسی ۱۶۷ عدد مجوز ساخت مسکن حدود ۱۲۰ هزار متر پروانه ساختمانی جدید صادر کرد که نسبت به دوره‌های قبل و در مقایسه با سایر مناطق شهری بسیار قابل توجه است.

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک از همکاری گسترده این منطقه با تعاونی‌های ساخت مسکن خبر داد و افزود: به‌دنبال افزایش همکاری‌های این منطقه با تعاونی‌های ساخت مسکن که شرایط آن از سال ۱۴۰۲ آغاز شده بود، هم اکنون شاهد صدور مجوزهای مختلف برای ساخت صدها واحد مسکونی جدید هستیم.

شالی‌بگ گفت: تنها در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ با بررسی و تأیید ۱۸ مجوز ساخت بیش از ۱۰ هزار متر پروانه ساختمانی توسط شهرداری منطقه یک صادر شد.

وی ادامه داد: امید می‌رود طی سال جاری این آمار روز به روز افزایش پیدا کند تا در ارائه خدمات مناسب به شهروندان بتوانیم موفق تر از هر زمانی فعالیت کنیم.

کد خبر 748864

دیگر خبرها

  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه