Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعتماد نوشت: نزدیکان لاریجانی می‌گویند تاکنون هیچ فعالیت ستادی برای او کلید نخورده و اگر صحبتی هم درباره انتخابات شده تنها از جانب برخی نزدیکان لاریجانی و به‌ صورت شفاهی بوده و نه بیش از آن.     فارغ از این اما به هر حال بسیاری کاندیداتوری لاریجانی را بی‌ارتباط با کاندیداتوری رییسی نمی‌دانند. طیفی از ناظران معتقدند با آمدن رییسی، بعید است که لاریجانی وارد گود شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ازجمله مصطفی کواکبیان، چهره اصلاح‌طلبی که مجالس هشتم و دهم را با لاریجانی پشت سر گذاشته، گفته است:«آقای دکتر علی لاریجانی نگاه می‌کند که آیا آقای رییسی می‌آید یا نه؛ که اگر بیاید، او نیاید و اگر او نیاید، خودش بیاید.»    البته برعکس این گزاره هم صادق است و طیفی دیگر از ناظران معتقدند که با حضور رییسی اتفاقا وقت ورود لاریجانی است و او در این صورت وارد گود شده و رقابتی تنگاتنگ شکل خواهد گرفت. آنچه اما تا اینجا می‌دانیم این است که تاکنون علی لاریجانی شخصا به همه نزدیکان و افرادی که با او در ارتباط هستند، اعلام کرده که برنامه‌ای برای کاندیداتوری ندارد. هر چند همزمان برخی نزدیکان او می‌گویند، لاریجانی قصد خود را علنی نمی‌کند و اگر در روز پایانی او را در ستاد انتخابات کشور دیدید، تعجب نکنید! لینک کوتاه: asriran.com/003Hu0

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم و با هم هماهنگ باشند و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان‌بندی پیش رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، اسماعیل قزل‌سفلی با حضور در فرمانداری شهرستان زرقان و ضمن بازدید از ستاد انتخابات شهرستان در جلسه مشترک هیئت اجرایی و نظارت انتخابات شرکت کرد.

وی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همه عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان زرقان در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: نهایت ظرفیت‌های شهرستان را برای برگزاری دور دوم انتخابات به کار بگیرید تا میزبان خوبی برای حضور باشکوه مردم فهیم زرقان در انتخابات باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به اینکه در دور اول انتخابات کار بزرگی انجام شد، تصریح کرد: در دور اول، انتخابات با کمترین تخلف و در امنیت کامل برگزار شد و مردم نیز با مشارکتی بالاتر از متوسط کشور، افتخاری دیگر برای استان رقم زدند و در این دور نیز با مشارکت گسترده بهترین و اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس دوازدهم کنند، یعنی کسانی که به دنبال رفع مشکلات مردم بوده و بتوانند در حوزه قانون‌گذاری و نظارت اقدامات مؤثری انجام دهند.

قزل‌سفلی ادامه داد: انتخابات جلوه روشن مردم‌سالاری دینی است که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت و معتمدین خود را برای قانون‌گذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه اینکه انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان تمام الکترونیکی است، اضافه کرد: ما باید با اجرای دقیق و صحیح الکترونیکی انتخابات زمینه را برای برگزاری انتخابات آتی ریاست‌جمهوری به صورت تمام الکترونیکی در کل کشور فراهم کنیم که این امر مستلزم آموزش‌های لازم به تمام عوامل اجرایی و همچنین چگونگی رأی دادن با استفاده از صندوق‌های الکترونیک در روز انتخابات به مردم است و این مهم باید تا روز انتخابات ادامه داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس خاطر نشان کرد: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم و با هم هماهنگ باشند و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان‌بندی پیش رود و برگزار شود که لازم است عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان زرقان همه شعب اخذ رأی را در این حوزه رصد و مشکلات احتمالی فنی و کمبود تجهیزات را رفع کنند.

کد خبر 751088

دیگر خبرها

  • عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت
  • روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • چاپ هفت و نیم میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • افشاگری رشیدی کوچی از تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس آینده به جریان پایداری و  امام صادقی‌ها
  • تعجب رئیس دیوان عالی کشور از آمار پرونده‌های خانواده
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • روزنامه‌های اقتصادی یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت
  • هشدار اورژانس ؛ این قارچ‌های خطرناک را مصرف نکنید