Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:42:30 GMT

گیتی پسند اصفهان و آخرین تلاش‌ها برای قهرمانی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۱۷۴۱

گیتی پسند اصفهان و آخرین تلاش‌ها برای قهرمانی

به گزارش ایرنا، هفته پایانی لیگ برتر فوتسال کشور از حساسیت و هیجان بالایی بین سه تیم بالای جدول یعنی مس سونگون ورزقان، گیتی پسنداصفهان و سن ایچ ساوه برخوردار است که به ترتیب با امتیاز ۱۹، ۱۷ و۱۷ در مکان اول تا سوم لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارند و گیتی پسند به دلیل آمار گل‌های زده و خورده نسبت به سن ایچ در وضعیت بهتری در جدول قرار دارد و در مکان دوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تیم فوتسال گیتی پسند در هفته پایانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه پیروزی اصفهان میزبان مقاومت شهرداری البرز است، دیداری که اگراقبال همراه نماینده اصفهان باشد می‌تواند سومین قهرمانی را درلیگ برتر فوتسال کشور نصیب این تیم کند.

 گیتی پسند اصفهان بعد از پیروزی روحیه بخش در هفته قبل مقابل تیم سن ایچ ساوه در حالی به مصاف مقاومت خواهد رفت که نماینده البرز در دیدار رفت در حالی که گیتی پسند تا لحظات پایانی بازی پیروز میدان بود این دیدار را به تساوی ۲ بر ۲ کشاند؛ این موضوع باعث شد تا ازدست رفتن ۲ امتیاز همه برنامه‌های شاگردان وحید شمسایی را برای کسب عنوان قهرمانی به اما و اگر بکشد.

در دیدار پایانی گیتی پسند مقابل مقاومت البرز بازیکنانی همچون سروش احمد نیا، وحید شفیعی، قدرت بهادری ،بهروز جعفری، میثم برمشوری و حمید احمدی با محرومیت و مصدومیت رو به رو هستند و کار را برای نماینده اصفهان دشوار خواهد کرد.

نباید از این نکته نیز گذشت که نماینده اصفهان با وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی وچهره شناخته شده فوتسال آسیا و جهان را روی نیمکت خود دارد که در برخی موارد نیز خود پا به توپ می‌شود و به کمک بازیکنان خود می‌شتابد که این نکته خود برای بازیکنان جوان این تیم روحیه بخش است و می‌تواند به تیم خود کمک شایانی کند.

گیتی پسند تنها در صورت برد مقابل مقاومت و شکست یا تساوی مس در دیدار همزمان می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود و این قهرمانی را در خانه جشن بگیرد .

دقت و تمرکز بالا در ضربات نهایی، تاکتیک پذیری و احساسی عمل نکردن می‌تواند از مهمترین فاکتورهای شاگردان شمسایی برای پیروزی مقابل نماینده البرز باشد؛با این حال فوتسال بازی لحظه‌هاست  که در برخی موارد نتایج را به شکل دیگری رقم می‌زند که امیدواریم این بار به سود نماینده دیار نصف جهان رقم بخورد.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در سال‌ های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۵ به مقام قهرمانی و در سال‌های ۱۳۸۹، ۱۳۹۰، ۱۳۹۲ ، ۱۳۹۳  و ۹۸ مقام نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران را به دست آورد.

گیتی پسند همچنین در سال ۱۳۹۱ به مقام قهرمانی و در سال‌های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۶ به مقام نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان فوتسال آسیا دست یافت.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال اصفهان گیتی پسند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال اصفهان گیتی پسند لیگ برتر فوتسال اصفهان گیتی پسند اخبار کنکور لیگ برتر فوتسال گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد

به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های ایران که در فصل گذشته لیگ برتر یکی از مقتدرانه‌ترین قهرمانی‌های تاریخ را رقم زد، در صورت ادامه تعویق جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای همیشه از تیمداری در رشته فوتسال خداحافظی خواهد کرد.

محمد حسین عراقی زاده در خصوص احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط AFC گفت: در صورتی که امسال نیز در تقویم AFC جام باشگاه‌های فوتسال محلی از اعراب نداشته باشد به نوعی فاجعه رخ داده است! با این دست فرمانی که آقایان به جلو می‌روند یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن نیز بی انگیزگی باشگاه‌های را سبب می‌شوند.

عراقی زاده افزود:از سال ۹۸ آقایان کرونا را بهانه کردند درحالیکه در همان زمان در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود. سال قبل نیز که بازهم بهانه گیری‌های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند امسال برگزار می‌شود و در حاشیه جام ملت‌های فوتسال آسیا قرار است تصویب شود ولی تا به حال که خبری نشده است.
عراقی زاده در پایان خاطرنشان کرد: ان شاالله در روزهای آینده جلسه فوق العاده برای هیئت مدیره باشگاه برگزار می‌کنیم تا در صورت ادامه این روند پیشنهاد خروج از لیگ فوتسال را ارائه و به رشته‌های دیگر ورود پیدا کنیم.

کد خبر 847614 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتسال و فوتبال ساحلی

دیگر خبرها

  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است