Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سازمان بسیج رسانه استان همدان در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، بیانیه‌ای بدین شرح صادر کرد.

بسمه تعالی
نباید شک کرد که شجره‌ خبیثه‌ اسرائیل، «اجتثت من فوق الارض ما لها من قرار»، هیچ پایه و پایگاه و استمرارى نخواهد داشت و بى‌شک نابود خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(حضرت امام خامنه ای مدظله العالی) ۱۳۷۰/۰۸/۱۵

آنچه که به گوش می‌رسد زمزمه‌های آتش ویران‌کننده پایه‌های ظلم در سرزمین‌های اشغالی و ثانیه‌شمار پایان رژیم نحس صهیونیستی در منطقه است و آنچه بر عالمیان مکشوف می‌شود ضرورت ریشه‌کن کردن این غده سرطانی در منطقه است،

قطعا کورشدن فتنه عبری-عربی-آمریکایی توسط محور مقاومت همان جبهه جهانی اسلام در منطقه آرایش جدیدی در منطقه به نفع مستضعفان عالم ایجاد کرده است  و همین امر رژیم صهیونیستی را به وحشت نابودی پیش از موعد وعده داده شده انداخته است.

جنایات و هتک حرمت این روزهای رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی قلب هر انسانی را به درد می آورد این جنایات در این برهه از تاریخ وحدت امت اسلام را بیشتر از گذشته کرده و همچنین انتفاضه در فلسطین را وارد فاز جدیدی از مقاومت با تجهیزات مدرن کرده که این روزها شاهد ستاره باران شدن آسمان تل‌آویو توسط موشک‌های مجاهدان اسلامی در سرزمین فلسطین اشغالی هستیم، مردمی که سالها با سنگ با این رژیم جنایتکار مبارزه کرده، امروز از توان موشکی گسترده خود رونمایی کرده است همین امر هیمنه پوشالی و خودساخته این رژیم سفاک را شکسته و پایان عمر رژیم نحس صهیونیستی در منطقه را نزدیکتر کرده است.

بنابراین سازمان بسیج رسانه استان همدان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی این غده سرطانی و هتک حرمت به قبله اول مسلمین جهان، حمایت از مجاهدان فلسطینی در دفاع مشروع و قانونی از خود و مالکیت بحق بر سرزمین مادری را حق قانونی و شرعی آنها می‌داند و بیش از پیش به وحدت جهان اسلام در حمایت از انتفاضه فلسطین، تحقق حق ملت فلسطین  و نابودی رژیم صهیونیستی تاکید می‌کند.

و من الله التوفیق

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان همدان غزه جنایات رژیم صهیونیستی سازمان بسیج رسانه همدان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمار حکیم: جامعه جهانی رژیم صهیونیستی را وادار به اجرای آتش‌بس کند

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، به نقل از دفتر اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی به جرایم وحشیانه خود در نوار محاصره‌شده غزه ادامه می‌دهد. چنان‌که واقعیت‌ها نشان می‌دهد در پی پایان دادن کامل به مظاهر زندگی در غزه است و در برابر دیدگان جامعه جهانی به نابودی همه چیز و از بین بردن ساکنان آن دست می‌زند.   وی با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به مراکز درمانی غزه، افزود: ۲ بار حمله به بیمارستان ناصر و کشته و ناپدید شدن صدها تن از شهروندان در آن صرفا یکی از حلقه‌های زنجیره جنایات رژیم وحشی است.   رهبر جریان حکمت ملی عراق در پایان ضمن محکوم کردن کشتار دسته‌جمعی مردم غزه از همه ملت‌ها و دولت‌های جهان و نهادهای بین‌المللی خواست که برای نجات ملت فلسطین از دستگاه جنگ اسرائیل که پیر و جوان و کودک و زن نمی‌شناسد، دست به اقدامی انسانی بزنند و رژیم صهیونیستی را وادار به پذیرش قطعنامه شورای امنیت درباره توقف جنگ کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنعانی: سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • واکنش طالبان به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد
  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه/ حمله موشکی به سدیروت+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • عمار حکیم: جامعه جهانی رژیم صهیونیستی را وادار به اجرای آتش‌بس کند