Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد امروز در دیداری عجیب بارسلونا به تساوی 3 بر 3 مقابل لوانته رسید. این تیم که در نیمه نخست به برتری 2 بر صفر رسیده بود، 2 بار در نیمه دوم کامبک خورد تا یک نمایش ضعیف دیگر را به ثبت رساند.

با این نتیجه قهرمانی از دست بارسلونا خارج شد و یکی از 2 تیم مادریدی حالا می‌تواند برای قهرمانی در اسپانیا بجنگد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جدول لالیگا اتلتیکومادرید با 77 امتیاز صدرنشین، بارسلونا با یک بازی بیشتر و 76 امتیاز دوم و رئال مادرید با 75 امتیاز سوم است.

مطبوعات اسپانیا به تساوی بارسلونا و از دست رفتن قهرمانی برای مسی پرداختند و با تیترهایی متفاوت از تیم کومان انتقاد کردند.

مارکای مادرید جلد اصلی خود را به تیم شهر خود اختصاص داد و با اعتنایی جالبی تنها یک جمله در خصوص بارسلونا نوشت. این روزنامه با تیتر «یک شکست مفتضحانه دیگر بارسلونا» و عکسی کوچک از مسی نوشت که این تیم از مسیر قهرمانی جدا شد و کار برای آنها به پایان رسید.

آ.اس، روزنامه دیگر مادرید تیتر «یک تیم کم شد» را در کنار عکسی از ناراحتی مسی به روی جلد برد و از 2 بار کامبک‌ خوردن بارسلونا نوشت.آ.اس نوشت که کومان گفته هیچ بهانه‌ای ندارد و نمی‌داند چه توضیحی باید بدهد. 

موندو چاپ بارسلونا تیتر «ترمز کامل» را به روی جلد برد و این تیم را یک تیم ‌«بی‌شخصیت» نامید.

اسپورت نیز با عکسی از عصبانیت کومان نوشت که آنها لالیگا را نخواستند و تقدیم مادریدی‌ها کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا لالیگا رئال مادرید اتلتیکومادرید رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۱۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم ژاوی برای ادامه همکاری با بارسلونا باعث شد که شایعات بسیاری درباره شرایطی که او برای مدیران این باشگاه در نظر گرفته است تا فصل آینده هم روی نیمکت این تیم بماند از سوی رسانه‌ها منتشر شود.

یکی از بندهای مهمی که تقریبا تمامی رسانه‌ها به آن اشاره کرده بودند، علاقه ژاوی به جذب سیلوا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو بود که با توجه به جایگاه مهم این ستاره پرتغالی در ترکیب سیتی می‌تواند انتقال دشواری برای بارسا و شرایط مالی نه چندان خوب آنها باشد.

با این حال، بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی در چند روز اخیر مدعی شده بودند که این بازیکن علاقه بسیار زیادی به حضور در بارسلونا و بازی تحت هدایت سرمربی جوان این تیم دارد و شاید این موضوع بتواند به کمک مدیران این باشگاه در جذب او بیاید.

حالا روزنامه اسپرت مدعی شده است که اگر برناردو سیلوا به صورت رسمی درخواست جدایی از چیزی داشته باشد و این موضوع را با پپ گواردیولا مطرح کند، این مربی اسپانیایی مخالفتی با جدایی او و پیوستنش به بارسلونا نخواهد داشت و این خبر بسیار خوبی برای مدیران این باشگاه است.

دیگر خبرها

  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!