Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@13:43:45 GMT

سیاست نظام بانکی در بخش تولید

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۱۹۶۷

خبرگزاری آریا - دبیرشورای هماهنگی بانک‌های دولتی می‌گوید: سیاست بانک‌ها حمایت از تولید و نهایت همکاری با واحدهای تولیدی است؛ ضمن اینکه بانک‌ها واحدهای تولیدی فعالی که به ناچار تملک کرده‌اند را هرگز تعطیل نکرده‌اند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، بانک های دولتی تاکید کرد: بانک ها همسو با سیاست های حمایت از بخش تولید در خصوص املاک تملیک شده به ویژه واحدهای تولیدی که به تملک بانک ها درآمده است نهایت همکاری را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا قیطاسی درگفت و گو با ایبِنا تصریح کرد: بانک ها همیشه حامی تولید و تولیدکننده بوده و هستند و همواره به مسئولان واحدها تاکید می کنند که براساس مقررات و قانون رفع موانع تولید و همچنین سیاست های دولت و مجلس محترم وقتی با عدم بازپرداخت بدهی واحد تولیدی فعال مواجه شدند از مدیران و شرکای واحد تولیدی دعوت کنند تا با برگزاری جلسه و انجام مذاکرات در خصوص تعیین و تکلیف بدهی های معوق واحد تولیدی اقدام لازم به عمل آورند تا شرایطی تعریف شود که واحد تولیدی بتواند هم بدهی را پرداخت کند و هم به فعالیت مستمر خود ادامه دهد.
وی با تاکید براینکه سیاست بانک ها حمایت از تولید و نهایت همکاری با واحدهای تولیدی است، افزود: ضمناً بانک ها واحدهای تولیدی فعالی که به ناچار تملک کرده اند هرگز تعطیل نکرده و تا حد امکان برای ادامه فعالیت واحدهای تولیدی مساعدت های لازم را انجام می دهند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واحدهای تولیدی واحد تولیدی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته

ایسنا/مرکزی رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: در ۱۱ ماهه سال گذشته، ۹ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگشته‌اند و از بیکاری ۷۸۰۰ نفر جلوگیری و برای ۶۵۰۰ نفر اشتغال جدید ایجاد شده و فرایند تولید و اشتغال در استان حفظ شده است.

حجت الاسلام جزائی در گفت و گو با ایسنا، درخصوص اقدامات دبیرخانه اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در سال گذشته، اظهار کرد: استان مرکزی با برخورداری از سه هزار و ۱۰۰ واحد تولیدی، صنعتی و صنایع بزرگ و مادرتخصصی مرتبط با صنایع نفت و گاز، صنایع خودروسازی و قطعات خودرو، تولید آلومینیوم، نیروگاه حرارتی، پالایشگاه، پتروشیمی، صنایع شیمیایی صنایع تبدیلی و... از قطب‌های صنعتی کشور است.

وی افزود: بر این اساس، ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تلاش می کند در حد توان و اقتضائات قانونی و با هماهنگی و همراهی دستگاه‌های اجرایی مرتبط، مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را بویژه در حوزه حقوقی و قضائی مرتفع کند.

جزائی گفت: در این راستا، در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲ دستور ترخیص و تعیین تکلیف بیش از ۹۰ درصد کالاهای مورد نیاز بخش تولید که در گمرکات استان به دلایل مختلف رسوب شده بود، صادر و موضوع با پیگیری و مصوبات ستاد استانی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و مساعدت مسئولین استانی تعیین تکلیف شد.

به گفته وی، در سال گذشته مشکلات بیش از ۱۵۰ واحد تولیدی صنعتی استان در حوزه های مختلف و به ویژه مباحث حقوقی و قضایی، پیگیری و با وجود مشکلات اقتصادی، از تعطیلی و ایجاد مشکل برای ۷۲ واحد تولیدی و صنعتی در استان مرکزی ممانعت به عمل آمده است.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی