Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت داروسازی "نوواوکس" (Novavax) بر اساس مطالعاتی که هنوز به مرحله آزمایش بالینی نرسیده اعلام کرد که از ترکیب واکسن‌های آنفلوآنزا و کووید-۱۹، واکسنی تولید کرده که در بدن فرد پادتن‌های موثر آنفلوآنزا و ویروس کرونا ایجاد می‌کند.

به گزارش ایسنا، واکسن "نانوفلو/ان‌وی‌اکس-کووی۲۳۷۳" در مقابل آنفلوآنزای نوع الف و ب به خوبی واکنش نشان داده و علیه ویروس سارس-کووی-۲، عامل ابتلا به کووید-۱۹ نیز مصونیت ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راسل ویلسون از مدیران شرکت نوواوکس به خبرگزاری رویترز گفت:‌ واکسن ترکیبی آنفلوآنزای فصلی و کووید-۱۹ به احتمال زیاد در مقابله با انواع جهش‌یافته ویروس کووید نقش حیاتی ایفا خواهد کرد.

در آزمایش‌هایی که روی همسترها انجام شده معلوم شد که واکسن ترکیبی فوق، دو هفته پس از اولین تلقیح، سطح بالایی از پادتن‌های کووید-۱۹ را در بدن آنان ایجاد کرده است. سطح پادتن‌ها پس از دریافت دومین دوز واکسن ترکیبی در مقایسه با حیواناتی که فقط واکسن کووید-۱۹ را دریافت کرده بودند، افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش ایندیپندنت، نوواوکس پیش‌بینی می‌کند که مطالعات و آزمایش‌های بالینی این واکسن تا پایان سال ۲۰۲۱ آغاز شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واکسن واکسن کرونا واکسن آنفلوانزا واکسن ترکیبی کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) وقتی حیوانات عاشق می‌شوند

عکاس هندی حیات وحش تصمیم گرفته است تا تعدادی از تصاویرش را با مضمون عشق در حیوانات به اشتراک بگذارد.

به گزارش عصرایران، عشق، عشق است! «دوست داشتن» همه‌جا با توجه و مهربانی و لمس کردن نشان داده می‌شود. اینگونه است که برای همه‌ی ما عشق در هر نوعی قابل درک است.

آراویند رام (Aravind Ram)، عکاس دلباخته‌ی حیات وحش است که مجموعه‌ای از تصاویر عاشقانه‌ی حیوانات را به‌اشتراک می‌گذارد. او باتوجه به درکی که از رابطه‌ی حیوانات دارد، تصاویر زوج‌های عاشق وحشی را در مجموعه‌ی «عشق در قلمرو حیات وحش» قرار داده است. از شما دعوت می‌کنیم تماشاگر این مجموعه‌ی رمانتیک باشید.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است
  • تراشه‌های مغزی به‌زودی از رده خارج می‌شوند/ چه بلایی بر سر بیماران می‌آید؟
  • اثربخشی مراتع در تولید گوشت قرمز
  • تصاویر دیدنی از نخستین تلاش بچه زرافه برای راه رفتن ! | ویدئو
  • بیماری پارکینسون را سه سوته تشخیص دهید
  • تصاویری از خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان + ویدئو
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • (تصاویر) وقتی حیوانات عاشق می‌شوند
  • «آوار خانه‌ها» در غزه کارایی رادارهای پیشرفته اشغالگران را مختل کرده است