Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@19:15:27 GMT

اوباما جانشین هافبک ایرانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۲۱۵۵

اوباما جانشین هافبک ایرانی می‌شود

روزنامه العرب قطر از تلاش مسئولان باشگاه الاهلی جهت توافق با یوسف ابراهیم، ملقب به اوباما بازیکن باشگاه الزمالک مصر خبر داد.

به گزارش مشرق، به نوشته روزنامه العرب قطر، مسئولان باشگاه الاهلی در آستانه توافق نهایی با باشگاه الزمالک مصر پیرامون امضای قرارداد با یوسف ابراهیم ملقب به ”اوباما“ قرار گرفته‌اند تا این بازیکن پیش از فصل آتی به جمع بازیکنان الاهلی ملحق شود آن هم در شرایطی که نیبوشا سرمربی الاهلی که سابقه هدایت الزمالک را داشته خواستار جذب اوباما است و امید ابراهیمی بازیکن ایرانی در برنامه‌های الاهلی قرار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته این روزنامه مسئولان باشگاه الاهلی در روزهای گذشته مذاکراتی با بازیکن الزمالک داشته‌اند که نتایج مثبتی داشته و به نظر می‌رسد یوسف ابراهیم و مدیربرنامه‌های این بازیکن هم مایل به این انتقال هستند. تنها موضوع باقیمانده توافق در خصوص مبلغ رضایتنامه با باشگاه الزمالک مصر و تعیین مدت قرارداد است.

باشگاه الاهلی تلاش می‌کند در اولین فرصت ممکن فهرست بازیکنان خارجی خودش را قطعی کند تا نیبوشا بتواند به چشم انداز فنی مورد نظر خودش نزدیک شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین امید ابراهیمی الاهلی قطر لیگ ستارگان قطر باشگاه الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۲۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید

این کنسرت پاپ، روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، در دو سانس ۱۹:۴۰ و ۲۲:۴۰ در برج میلاد تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این سامانه، بلیت تهیه کنند. پیش از این نیز سینماتیکت، تجربه موفقی در بلیت فروشی آنلاین کنسرت محسن یگانه داشت و توانست تمام بلیت‌های کنسرت را بدون هیچ اختلالی به دست مخاطبان برساند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901280

دیگر خبرها

  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین