Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@20:59:49 GMT

بوفون در ۴۳سالگی به بارسلونا می پیوندد !

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۲۲۲۵

بوفون در ۴۳سالگی به بارسلونا می پیوندد !

جان لوئیجی بوفون سنگربان تیم فوتبال یوونتوس روز گذشته (سه‌شنبه) با انتشار پیامی از پایان دومین دوره حضورش در این تیم در انتهای فصل جاری خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، بوفون که تابستان سال 2018 یوونتوس را به مقصد پاری‌سن‌ژرمن ترک کرده بود، پس از یک فصل حضور در پایتخت فرانسه دوباره به یوونتوس برگشت اما باز هم به چیزی که می‌خواست (قهرمانی در لیگ قهرمانان نرسید) و امسال هم نه تنها فاتح اروپا نشد بلکه سری A را هم از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اگرچه اعلام کرده که در پایان فصل از یووه جدا می‌شود اما حرفی مبنی بر پایان دوران بازی‌اش نزد و این در حالیست که اکنون 43 سال سن دارد.

طبق گزارش سایت فوت‌مرکاتوی فرانسه، بوفون ممکن است فصل آینده دوران بازی‌اش را در اسپانیا و در بارسلونا ادامه دهد. بارسلونا به همراه رئال مادرید و یوونتوس سه باشگاهی هستند که هنوز از پروژه سوپرلیگ اروپا انصراف نداده‌اند. هر سه باشگاه اما به دلیل مشکلات اقتصادی به دنبال کاهش هزینه‌های‌شان هستند. از این رو بارسلونا می‌تواند با جذب بوفون به عنوان بازیکن آزاد، یک ذخیره قابل اعتماد برای مارک آندره‌تراشتگن داشته باشد و دروازه‌بان دوم فعلی خود، نتو را بفروشد و از این راه کمی درآمد کسب کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 عید فطر دعای روز بیست و هشتم رمضان بوفون بارسلونا یوونتوس نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 عید فطر دعای روز بیست و هشتم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم

سال 2010 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2009/10،‌ دو تیم بارسلونا و اینتر در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. این دیدار نهایتا با تک گل جرارد پیکه در دقیقه 84 به سود بارسلونا خاتمه یافت اما شاگردان ژوزه مورینیو با توجه به پیروزی 3-1 در بازی رفت، به فینال راه یافتند. 

دانلود (30.2MB)

دیگر خبرها

  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳