Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، محمد دوستار در جلسه هماهنگی همایش ملی ادبیات پایداری که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نزدیک‌ترین دستگاه به بنیاد حفظ آثار است که می‌تواند در راستای تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس با این بنیاد همکاری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دفاع مقدس را ستون انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: قلم‌زدن در راستای اهداف مقدس انقلاب اسلامی کاری جهادی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تبیین ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید انقلاب، بیان کرد: تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و برگزاری همایش ادبیات پایداری فرصتی مغتنم برای انجام تکلیفی مقدس است.

دوستار با تجلیل از مقام شامخ سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی به‌عنوان نماد پایداری و مقاومت در منطقه و جهان افزود: برگزاری همایش ادبیات پایداری گامی مهم در پاسخ به منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد و شهادت است که وظیفه آن برعهده استادان، دانشجویان، پژوهشگران و افسران جبهه جنگ نرم است.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان بیان کرد: برای ترویج ارزش‌های به‌دست‌آمده در دوران انقلاب و دفاع مقدس باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

همایش ادبیات پایداری گام مهمی در راستای اهداف ارزشمند و مقدس دانشگاه و بنیاد است

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش‌های محمد دوستار و حمایت‌های وی توضیح داد: بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان دغدغه‌هایی دارد که دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به‌درستی به آن دغدغه‌ها پرداخته است.

حسین مصطفی‌پور با برشمردن ظرفیت‌های استان گیلان در حوزه فرهنگ و هنر به‌ویژه ادبیات پایداری و تبیین عملکرد بنیاد در تدوین خاطرات شفاهی پیشکسوتان جهاد و شهادت ادامه داد: برگزاری همایش ادبیات پایداری گام مهمی در راستای اهداف ارزشمند و مقدس دانشگاه و بنیاد است.

تأکید بر همکاری کامل دانشگاه فرهنگیان استان گیلان با همایش ادبیات پایداری

رئیس دانشگاه فرهنگیان هم در این نشست با مرور موضوع دفاع مقدس در ادبیات ایران عنوان کرد: موضوع ادبیات دفاع مقدس بسیار گسترده و پراهمیت است.

ابراهیم صفری گفت: اگر نمادهای مورد کاربرد رزمندگان مانند سربندها پرچم‌ها و ... را بشناسیم و به محتوای هنری و تأثیرگذار آن در قالب شعر داستان و مقاله بپردازیم، کاری فاخر انجام داده‌ایم.

وی بر همکاری کامل دانشگاه فرهنگیان استان گیلان با همایش ادبیات پایداری تأکید کرد.

دستگاه‌های فرهنگی باید در مسیر انقلاب حرکت کنند

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت نیز در این نشست بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و همکاری مجموعه‌های فرهنگی مانند تشکل‌های بسیج اساتید، بسیج دانشجویی و سایر کانون‌های فرهنگی با همایش تأکید و بیان کرد: قدم‌گذاشتن در راستای حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مایه مباهات است.

حجت‌الاسلام قاسم قاسمی متذکر شد: دستگاه‌های فرهنگی باید در مسیر انقلاب حرکت کنند و همه ما باید برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس در سطح جامعه برنامه‌ریزی داشته باشیم.

در این نشست مظاهر زمانی دبیر علمی همایش ادبیات پایداری گزارشی از روند کار دبیرخانه، تعداد مقالات رسیده و چگونگی انجام امور برای داوری آثار و اجرا ارائه کرد.

انتهای پیام/

ملیحه آدینه کد خبر: 1095457 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان محمد دوستار همایش ملی ادبیات پایداری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان همایش ملی ادبیات پایداری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان همایش ادبیات پایداری ارزش های دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۲۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ امروز استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پیگیری خبر‌های سرکوب دانشجویان و استادان معترض به رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه‌های آمریکا این سرکوب را نماد دورویی استکبار جهانی در ادعای پایبندی به حقوق بشر دانستند.

بیشتر بخوانید؛ راهپیمایی مردم هرمزگان بر علیه رژیم صهیونیستی
سیما رهگشای و الیاس پرورش دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفتند سرکوب دانشگاهیان آمریکایی با یورش پلیس از موضوعات پر بحث دانشجویان سر کلاس درس است.
حمید باقری دهبارز استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم به همراه شماری از دانشجویان این دانشگاه از اعتراض دانشگاهیان آمریکایی به رژیم اشغالگر قدس حمایت و حمله پلیس به آنان را محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز