Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در پیام تسلیت سعیدرضا عاملی آمده است: شهادت و مجروح شدن دختران پاک و مظلوم دانش‌آموز مدرسه سیدالشهدا (ع)، برگ دیگری از مظلومیت مردم غیور و مقاوم آن دیار و سیاهه دیگری از ظلم و دشمنی بر علیه مردم شریف افغانستان است. نوگلان معصوم به قصد فراگیری علم و دانش برای گام نهادن به سوی آینده روشن به مدرسه رفتند ولی در آتش خشم و جهل تروریست‌های ظالم و کینه‌جو گرفتار آمدند و در خون خود غلتان شدند تا پیام مظلومیت چندباره این مردم را به جهانیان برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام تاکید شده است: این واقعه تأسف بار، آن هم در ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و غفران الهی، وجدان بیدار مسلمانان و جهانیان را به درد آورد. انتظار می رفت بدون درنگ سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل متحد نسبت به این ظلم آشکار و تنبیه و مجازات خاطیان اقدام کند.

عاملی ضمن همدردی و عرض تسلیت و محکوم کردن کودک کشی در این سرزمین صداقت و سلامت  از نهادهای بین المللی درخواست رسیدگی سریع به این جنایت هولناک و دردآور شد.

وی افزد: بدیهی است ما همواره در کنار ملت شریف و تمدن ساز افغانستان بوده ایم و خواهیم ماند و درد آنها را درد خود و شادی آنها را  شادی خود می‌دانیم. اینجانب این مصیبت را به خانواده‌های معظم شهدا، مردم غیور افغانستان و تمامی مسلمانان و آزادگان جهان تسلیت عرض کرده و توفیق روزافزون ملت مؤمن افغانستان را از خداوند متعال خواستارم.

به گزارش ایرنا، تروریست ها روز شنبه (۱۸ اردیبهشت) با یک خودرو بمب گذاری شده مدرسه سیدالشهدای دشت برجی در منطقه کوه چهل دختران کابل را هدف حمله قرار دادند که در اثر آن ۸۵ نفر شهید و بیش از ۱۵۰ تن دیگر زخمی شدند.

برچسب‌ها افغانستان سید سعیدرضا عاملی شورای عالی انقلاب فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افغانستان سید سعیدرضا عاملی شورای عالی انقلاب فرهنگی افغانستان سید سعیدرضا عاملی شورای عالی انقلاب فرهنگی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در پیام دکتر محمد مخبر آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بانو حاجیه خانم روبخیر قمشی مادر شهید گرانقدر غلامحسین دستوری رزاز و خواهر سردار جاویدالاثر عبدالحسین قمشی واصل و موجب تاثر و تالم گردید.

این مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و همچنین جامعه ایثارگران انقلاب اسلامی خصوصا مردم مقاوم دزفول تسلیت عرض می کنم.

از درگاه خداوند متعال برای آن مادر فداکار و بانوی مومنه طلب آمرزش و رحمت و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر دارم. امید که در جوار حضرت حق و فرزند و برادر شهیدش آرام گیرد و با بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) محشور گردد.

 

محمد مخبر 

معاون اول رئیس‌جمهور

دیگر خبرها

  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۱۰هزار دانش‌آموز سنندجی
  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟