Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،کاظم چابک رئیس هیات تنیس  استان فارس گفت:  رقابت های تور جهانی تنیس زیر  ۱۸ سال در  قالب سطح ۴ جهان به عنوان نخستین رویداد بین المللی تنیس سال ۱۴۰۰ در ایران در حالی به میزبانی شیراز از ۲۵ اردیبهشت آغاز می شود که۹۳ تنیس باز از ۱۲ کشور در آن رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او، بیان کرد: تور جهانی زیر ۱۸ سال برای نخستین بار است که در ایران  برگزار می شود که سطح این دوره بسیار بالا است.

چابک، تصریح کرد: این رقابت‌ها در بخش پسران با حضور تنیسورهایی از کشور ایران، ترکیه، فرانسه، روسیه، رومانی، آمریکا، دانمارک، انگلیس، المان و اسلواکی و در بخش دختران با شرکت بازیکنان ایران، روسیه، ترکیه، بلژیک و ایتالیا به مدت هشت روز برگزار می شود. 

رئیس هیات تنیس  استان فارس، ادامه داد: رقابت‌های تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با نظارت فدراسیون پزشکی ورزشی برپا می شود.

این مسابقات در مجموعه تنیس فیوچرز شیراز برگزار و عادل برقعی داور نشان نقره ای‌ کشورمان سرداوری این رقابت ها را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/ت 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان تنیس روی میز تور جهانی ۱۸ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی

والیبال ایران در رده های پایه در سطح جهانی یک قهرمانی دیگر به دست آورد. 

طرفداری | تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران یک قهرمانی مهم را به دست آورد. 

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، در فینال هم 3 بر 0 آلمان را شکست داد و قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت