Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@02:19:02 GMT

انتخابات باشکوهی در سایه امنیت برگزار خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۲۹۰۴

انتخابات باشکوهی در سایه امنیت برگزار خواهد شد

ایسنا/لرستان فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: انتخابات باشکوهی در سایه امنیت برگزار و حضور پرشور مردم باعث‌ عزت نظام و ناامیدی دشمن خواهد شد.

سردار حسین اشتری در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی لرستان اظهار کرد: گستردگی نیروی انتظامی از روستاها، شهرها تا مرزها می‌باشد و حفظ امنیت، آرامش و نظم بخشی در جامعه از وظایف ناجا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امنیت از بزرگترین نعمت های الهی است گفت: با هوشیاری رهبر معظم انقلاب، مردم، سپاه، بسیج، دستگاه های قضایی، انتظامی و امنیتی دشمنان نتوانستند کشور را ناامن کنند اما باید حساس باشیم که اتفاقات کوچک منجر به اتفاقات بزرگ نشود و مسئولین در همه ایام آمادگی داشته باشند.

وی با بیان اینکه پس از دفاع مقدس هیچ نهادی مانند نیروی انتظامی شهید تقدیم انقلاب نکرده است ادامه داد: ماموران این نیرو  برای حفظ امنیت مردم و در مبارزه و مقابله با قاچاقچیان و اراذل جان خود را تقدیم می‌کنند چراکه اعتماد مردم به ما بالاترین سرمایه است.

سردار اشتری بیان کرد: پلیس در تمامی مواقع در خدمت مردم است، هرزمان که تعطیلات شروع می‌شود اقدامات ناجا افزایش می‌یابد و  امروز پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم می‌باشد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی هر روز آماده و پای کار است گفت: پلیس در اقدامات مختلف با مهربانی با مردم برخورد می‌کند اما اقتدار آن برای افرادی است که به حقوق مردم تجاوز و قانون شکنی می‌کنند.

سردار اشتری افزود: مردم حق دارند با تقدیم هزاران شهید، در امنیت و آرامش باشند که در این راستا با هماهنگی دستگاه قضایی با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: با استفاده از تجهیزات بروز در قالب پلیس هوشمند به ایده‌آل نزدیک خواهیم شد و همکاران این نهاد حرفه‌ای و کارآزموده تر می‌شوند و امید می رود با اصلاح روش ها و قوانین، در برخورد با قاچاق کالا و خودروهای شوتی شرایطی فراهم و مشکلات به صورت کامل برطرف شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ گفت: انتخابات باشکوهی در سایه امنیت برگزار و حضور پرشور مردم باعث‌ عزت نظام و ناامیدی دشمن خواهد شد.

سردار اشتری با تاکید بر انتخاب فرد اصلح اظهار کرد: مقام معظم رهبری معیارهایی را مطرح کرده اند که مردم بهترین ها را انتخاب کنند و پس از آن نیز امیدواریم مشکلات کشور با کمک همه و روحیه جهادی برطرف شود.

فرمانده جدید انتظامی لرستان نیز در این مراسم گفت: با هرگونه عاملی که مخلل نظم و امنیت مردم استان شود، قاطعانه برخورد خواهد شد.

سردار یحیی الهی اظهار کرد: لرستان با وجود طوایف مختلف از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است و امیدواریم با هماهنگی کامل با تمامی دستگاه‌های اجرایی به خصوص نماینده‌ ولی فقیه در استان، اقدامات موثری صورت گیرد.

وی گفت: منویات مقام معظم رهبری سرلوحه کار قرار دارد و با تمام توان با هر عاملی که مخلل نظم و امنیت باشد برخورد می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سردار اشتری انتخابات 1400 نیروی انتظامی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند

سردار یحیی الهی  اظهار داشت: در راستای اجرای تدابیر و رهنمود‌های فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر اهمیت طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه با حضور عوامل انتظامی استان، در سطح حوزه استحفاظی اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۴۷ خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر، ۳۳ سارق و چهار مالخر دستگیر شدند و ۲۳۵ کیلو و ۱۱۸ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سردار الهی گفت: ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، توقیف چهار دستگاه خودروی سبک قاچاق بر (شوتی) و چهار دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر در این رابطه از دیگر اقدامات این طرح است.

وی گفت: در این طرح چهار نفر اراذل و اوباش دستگیر، ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی نیز دستگیر شدند، ۱۵۸ دستگاه خودرو و ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینک شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان