Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@23:15:53 GMT

مساکن مهر آذربایجان غربی به شبکه فاضلاب متصل هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۲۹۵۵

مساکن مهر آذربایجان غربی به شبکه فاضلاب متصل هستند

ایسنا/آذربایجان غربی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهر سازی آذربایجان غربی گفت: ۱۷۰۰ پروژه مسکن مهر در استان باقی مانده است.

جلال تقی دخت در گفت وگو با ایسنا افزود: در حال حاضر در مجموع ۱۷۰۰پروژه از مسکن مهر در استان باقی مانده که  به اعضا تحویل داده نشده است.
وی با اشاره به اینکه در آذربایجان غربی در شهرهای زیر ۲۵هزار نفر تمام پروژه ها به اتمام رسیده است، تصریح کرد: در شهرهای بالای ۲۵هزار نفر جمعیت نیز پروژه های ۳جانبه وخود مالکی به اتمام رسیده و پروژه های تعاونی باقی مانده نیز با میانگین ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اتمام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهر سازی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مساکن مهر باقی مانده استان در ارومیه و مهاباد و یک پروژه در شاهین دژ است.
تقی دخت با تاکید به اینکه در کل استان پروژه مسکن مهر در غالب ۲۷ پروژه جامع انجام می شود، اظهار کرد: ارومیه با ۱۶ پروژه بیشترین سهم ر ااز مسکن مهر در استان دارد.
وی در خصوص علت عدم اتمام ۱۷۰۰پروژه نیز یاد آور شد: عدم همراهی اعضا با شرکت های تعاونی عمده دلیل اصلی عدم اتمام این پروژه ها است که با حل مشکلات امید است به زودی این پروژه ها نیز به اتمام برسد.
تقی دخت ادامه داد: همه پروژه های مسکن مهر دراستان  به سایت شبکه فاضلاب وصل هستند و از نظر شبکه فاضلاب مشکلی وجود ندارد اگرهم در برخی واحدها مشکل بوجود می آید مربوط به شرکت تعاونی است که باید رسیدگی کند.
وی اظهار کرد: طبق قانون صفرتا صد محوطه سازی وآسفالت برعهده متقاضیان است و مشکلات موجود در این حوزه باید توسط متقاضیان و تعاونی ها برطرف شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مسكن مهر شبکه فاضلاب آذربایجان غربی مسکن مهر باقی مانده پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نمایندگان استانداری، راه وشهرسازی، بانک مسکن، بانک ملی به عنوان رییس شورا هماهنگی بانک‌های دولتی در استان، اداره اقتصاد و دارایی و بنیاد مسکن در این هیات ویژه حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: بررسی عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن از مهمترین اهداف تشکیل هیات ویژه نظارت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در بخش مسکن حمایتی بانک‌های عامل کمتر از ۳۰ درصد عملکرد در پرداخت دارند و این رقم باید ظرف ۲ ماه آنده به بالای ۵۰ درصد برسد.

عطائی افزود: بانک‌های عامل مکلف شدند نسبت به عقد قرارداد مشارکت مدنی برای طرح‌های دارای پروانه ساخت اقدام کنند.

وی اضافه کرد: عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی در طرح خود مالکی شهری ۲۹ درصد و در بخش روستایی نیز ۵۰ درصد است.

وی اظهار داشت: بانک‌های عامل باید ظرف ۲ ماه آینده نسبت به تعیین و تکلیف کل پرونده‌های ارجاع داده شده اقدام کنند و درصد مشارکت را به بالای ۶۰ درصد برسانند.

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن