Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@06:23:20 GMT

برگزاری نماز عیدفطر در فضای باز مسجد جامع ملایر

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۳۳۴۲

برگزاری نماز عیدفطر در فضای باز مسجد جامع ملایر

ایسنا/همدان مسئول ستاد نمازجمعه شهرستان ملایر از اقامه نماز عید فطر در مسجد جامع و تمامی مساجد شهرستان و در فضای باز خبر داد.

حجت الاسلام مهدی بیات در گفت‌وگو با ایسنا، به مصوبه ستاد ملی کرونا در مورد برگزاری نماز عید فطر اشاره و تصریح کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر برگزاری نماز پر فضیلت عید فطر در مکان های مسقف در شهرهای زرد و آبی و برگزاری این نماز در فضای باز برای شهرهای قرمز و نارنجی، نماز عید فطر در ملایر با توجه به نارنجی بودن وضعیت این شهرستان در فضای باز مساجد اقامه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول ستاد نمازجمعه شهرستان ملایر اضافه کرد: همچنین نماز عید فطر در فضای باز مسجد جامع و خیابان های اطراف آن رأس ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح روز عید به امامت حجت الاسلام برقراری، امام جمعه ملایر برپا خواهد شد.

وی با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی برای اقامه نماز، تصریح کرد: همراه داشتن کتب ادعیه، مهر، جانماز و چادر برای بانوان و رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک برای اقامه نماز عید فطر ضروری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها نماز عيد فطر ستاد نماز جمعه کروناویروس همه باهم علیه کرونا مسجد جامع مسجد نماز عید فطر فضای باز عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه   07اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

سخنران پیش از خطبه ها؛    سردار رحیم جهانبخش  فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی خواهد بود.

 مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان