Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@21:06:05 GMT

«عصرهای کریسکان» به چاپ سیزدهم رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۳۳۵۰

«عصرهای کریسکان» به چاپ سیزدهم رسید

کتاب «عصرهای کریسکان»، شامل خاطرات سعید سردشتی از زندان‌های کومله و دموکرات در کردستان توسط انتشارات سوره مهر به چاپ سیزدهم رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی انتشارات سوره مهر، کتاب «عصرهای کریسکان»، شامل خاطرات امیر سعیدزاده (سعید سردشتی) از فعالیت‌های دوران پیش از انقلاب و مجاهدت‌های دفاع مقدس تا رنج‌های اسارت در زندان‌های کومله و دموکرات با تدوین کیانوش گلزار راغب به تازگی توسط انتشارات سوره مهر به چاپ سیزدهم رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب بر این کتاب، هجدهم اسفند ۹۹ در مراسم دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت که با حضور جمعی از پیشکسوتان جهاد و مقاومت و فعالان حوزه ادبیات و هنر دفاع مقدس در شهر سنندج برگزار شد، منتشر و رونمایی شد.

چاپ سیزدهم این کتاب نیز به تازگی با ۲۸۰ صفحه و شمارگان ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه عرضه شده است.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: عصرهای کریسکان انتشارات سوره مهر کتاب چاپ سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است

ایسنا/لرستان معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد لرستان گفت: مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است.

امین آزادبخت امروز، هشتم اردیبهشت در آیین اختتامیه مرحله استانی مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ که به همت جهاد دانشگاهی لرستان و به میزبانی دانشگاه لرستان در سالن اجتماعات شهید میربهرسی این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به استقبال دانشجویان لرستانی از مسابقه ملی سدید بیان کرد: این مسابقات بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان، کاربردی کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی، ترویج فرهنگ مطالعه و ترویج گفتمان علم است.

وی با اشاره به اینکه این رویداد پیش از این در قالب دو مسابقه ملی پایان‌نامه و کتاب سه‌ دقیقه‌ای اجرا می‌شد که در دور جدید، با تجمیع مسابقات قبلی و با عنوان مسابقات ملی سدید در پنج بخش پایان‌نامه، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع برگزار شده است، افزود: در لرستان این مسابقه ملی با حضور ۵۳ نفر در مرحله استانی به همت جهاد دانشگاهی و با همکاری دانشگاه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی برگزار شد که با استقبال خوبی از سوی دانشجویان مواجه بودیم.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد لرستان به اجرای برنامه‌های مختلف از قبیل مناظرات دانشجویی، مناظرات اساتید و پویش‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: جهاددانشگاهی یک نهاد دانشگاهی است که با برخورداری از ظرفیت‌هایی همچون خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا، مرکز افکارسنجی(ایسپا)، سازمان انتشارات، کانون‌های دانشجویی و... می‌تواند ارتباط خوبی با دانشجویان داشته باشد و برنامه‌های متنوعی در عرصه‌های مختلف برگزار کند.

آزادبخت با اشاره به پایین بودن سرانه مطالعه کتاب در استان و کشور و اینکه دانشجو نقش‌آفرین و آینده‌ساز است، گفت: دانشجویان باید مروج، مبلغ و معرف کتاب و کتابخوانی باشند و با تشویق هم‌کلاسی‌ها، دوستان، خانواده نقش خود در مروج عرصه مطالعه کتاب را ایفا کنند.

وی در خاتمه از اهدای دو هزار جلد از سوی جهاددانشگاهی واحد لرستان به دانشگاه لرستان جهت تجهیز کتابخانه‌های سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان خبر داد و گفت: طرح جمع‌آوری کتاب با عنوان رستا سال گذشته از سوی جهاددانشگاهی لرستان اجرا و بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب جمع‌آوری شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب