Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@03:48:38 GMT

ملاقات مردمی حوزه قضایی مروست به صورت مجازی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۳۳۵۵

ملاقات مردمی حوزه قضایی مروست به صورت مجازی برگزار می شود

زحمتکش گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و همچنین جلوگیری از انتقال ویروس کرونا، ملاقات مردمی این شهر به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، احمد زحمتکش در این رابطه بیان داشت: در راستای تحقق منویات رییس دستگاه قضا و با هدف دسترسی آسان به مسئولان قضایی، برگزاری ملاقات مردمی به صورت مجازی در این حوزه قضایی صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی افزود: با اجرای ملاقات مردمی به صورت مجازی این فرصت برای تمامی افراد علی الخصوص متقاضیان از راه دور به آسانی فراهم می شود.

وی در رابطه با نحوه ثبت نام متقاضیان ملاقات مردمی اظهار داشت: شهروندان در روزهای چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 الی 9 صبح از طریق درگاه ملاقات مردمی به آدرس https://skyroom.adliran.ir/ch/marvast  با نام کاربری marvast1  و رمز 1234 می توانند با رئیس حوزه قضایی این شهر به صورت الکترونیک ملاقات و مشکلات خود را مطرح کنند.

لازم به ذکر است چنانچه افراد موفق به ملاقات به صورت مجازی نشدند نیز می توانند درخواست های حقوقی و قضایی خود را به صورت کتبی به دفتر این دادگاه ارسال کنند تا در اسرع وقت رسیدگی و پیگیری شود.

شهر مروست از جنوبی ترین شهر استان یزد است که تا مرکز استان 190 کیلومتر فاصله دارد.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: حوزه قضایی شبستان یزد دادگستری یزد صورت مجازی ملاقات مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۳۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: مشارکت های مردمی نیز در راستای ایفای نقش مردم در اجرای عدالت بوده و قطعا می تواند نقش مهمی و اثرگذاری در امنیت و پایداری صلح و سازش در جامعه داشته باشد.

او احیای فرهنگ صلح و سازش در همه بخش ها را از اهداف قوه قضاییه دانست و افزود: به منظور تحقق شعار امسال و منویات مقام معظم رهبری و با توجه به اینکه اصناف از مهمترین عناصر اقتصادی کشور هستند و حجم بالای قشر مرتبط با اتاق اصناف وجود دارد، بزودی 5 شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز، که سبب کاهش حجم پرونده ها در دادگاه خواهد شد، تشکیل و راه اندازی می شوند.

این مقام قضایی بیان داشت: شعبه تخصصی اتاق اصناف در رفع اختلاف و مسایل بین واحدهای صنفی، مشتریان و اتحادیه‌ها نیز ایفای نقش می‌کند و سعی بر حل مسائل براساس ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعوا دارد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان اظهار داشت: شعب تخصصی به مشکلات و مسائل اصناف رسیدگی خواهند کرد تا علاوه بر اینکه در بهبود روند اجرایی برنامه ها و حل اختلافات اثرگذار باشند موجب افزایش رضایت قشرهای مختلف مردمی نیز می شوند.

حجت الاسلام امانت بهبهانی ادامه داد: به جهت ایجاد راهکارهای کاربردی و تسریع در رسیدگی به پرونده های این اتاق، شورای سیاست گذاری مرتبط با شعب شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه اندازی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس