Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@18:55:57 GMT

نامه نگاری دوباره پرسپولیس با AFC/ پول ما را بدهید!

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۳۶۲۳

نامه نگاری دوباره پرسپولیس با AFC/ پول ما را بدهید!

خبرورزشی – تیم فوتبال پرسپولیس با وجود نایب قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا هنوز موفق به دریافت پاداش حضور در فینال نشده است.

باشگاه پرسپولیس در دی ماه سال گذشته خواستار رسیدگی به امور مالی پرسپولیس از سوی کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا شد تا پس از کسر جرایم خود بتوانند طلب میلیون دلاری را از AFC دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از چند بار سکوت در دادن پاسخ به مسئولان پرسپولیس اعلام کرد نمی‌تواند طلب باشگاه را به دلیل تحریم‌های بانکی ایران پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: هشدار یک پرسپولیسی درباره مثلث خطرناک استقلال/ حواشی نقش جهان را بزرگ کرده‌اند

مسئولان باشگاه پرسپولیس جمعه گذشته بار دیگر نامه رسمی بابت نحوه دریافت این طلب به AFC ارسال کرد تا راهکاری برای دریافت این پول را اعلام کرده و آن را دریافت کنند.

باشگاه پرسپولیس در نامه خود از تحریم‌های ناجوانمردانه بانکی ایران اعلام اطلاع کرده اما از کنفدراسیون خواسته تا این پول به هر طریق ممکن بابت نایب قهرمانی این تیم در فصل گذشته در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۳۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد