Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز برومند می گوید هواداران با نتایج تیم استقلال زندگی می‌ کنند

پرویز برومند پیشکسوت تیم استقلال درباره‌ مسابقه روز جمعه مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، پرویز برومند در خصوص عملکرد تیم استقلال در دیدار با ذوب آهن به میزان گفت:

استقلال نمایش بدی نداشت و بازیکنان فرصت‌های خوبی داشت که نتوانستند از آنها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نمایش بسیار خوبی داشت، اما نتوانست آن را در بازی با ذوب آهن تکرار کند. آنها باید توجه کنند که لیگ هم به اندازه لیگ قهرمانان آسیا اهمیت دارد.

دروازه‌ بان سابق استقلال در خصوص عملکرد رشید مظاهری در چارچوب دروازه‌ استقلال عنوان کرد:

مظاهری نمایش خوبی داشته است، اما باید توجه داشته باشد که همواره بهترین گلر‌های فوتبال ایران که غالبا ملی‌پوش بوده‌اند در این تیم توپ زده‌اند. او باید به بیشتر از این‌ها و بازی در تیم ملی فکر کند، چون قابلیتش را دارد.

پیشکسوت استقلال در خصوص دربی مهم روز جمعه گفت:

استقلال می‌توانست شرایط را به گونه‌ ای رقم بزند که این بازی اهمیت ویژه‌ تری داشته باشد. هر دو تیم در آسیا خوب نتیجه گرفتند و شرایط مطلوبی دارند. استقلال و پرسپولیس اگر بازی همیشگی خود را انجام دهند شاهد نبردی جذاب خواهیم بود. به عنوان یک استقلالی دوست دارم آبی‌ ها برنده این میدان باشند، همانطور که تمام هواداران با نتایج این تیم زندگی می‌کنند و امیدوارم بازیکنان برای شادی هواداران تلاش کنند.

برومند در خصوص شرایط دفاع استقلال بیان کرد:

هر دو تیم در خط دفاع مشکلاتی دارند و رمز موفقیت استقلال تمرکز روی تقویت وضعیت دفاعی تیم است.

برومند درباره مهدی قائدی ستاره جوان استقلال که شایعاتی در خصوص جدایی‌ اش از این تیم شنیده می‌ شود هم گفت:

او پسر خوبی است و سطح فنی بالایی دارد. امیدوارم در تیم بماند و سالها بدرخشد، اما اگر قرار بر رفتن شد، توصیه‌ ای که به او دارم این است که حداقل با یک جام قهرمانی و خاطره‌ی خوش استقلال را ترک کند.

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس برترین های قرن با ادموند اختر: سر یک سوتفاهم مایلی کهن مرا خط زد، شماره 11 را به خداداد دادند حمله پیشکسوت استقلال به سیدجلال حسینی مقصد بعدی سردار آزمون؛ آتالانتا، رم یا دورتموند؟ اولیور کان: صحبت از انتقال هالند به بایرن مونیخ یعنی شرایط کنونی را درک نکرده اید کارنامه پرافتخار پپ گواردیولا؛ 12 فصل مربیگری، 9 قهرمانی در لیگ، 31 قهرمانی در همه رقابت ها

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پرویز برومند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ضربات آخر تمرکز نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری به ارائه توضیحاتی پرداخت.

حمید مطهری در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به فوت هوادار عزیزمان دوست داشتم بازی را ببریم و تقدیم روح آن مرحوم کنیم. از اول گفتم اولویت ما هوادار باشد. ما برای هواداران بازی می‌کنیم. بچه های من جانانه جنگیدند.

وی افزود: با توجه فشاری که روی تیم بود عدم تمرکز در ضربات آخر وجود داشت. این برای من مهم است که بچه‌ها جانانه بازی کردند و نشان دادند تیم هستیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بازی پویا بود و هر دو تیم خوب بودند. بعد از گلی که زدیم ذوب آهن تغییراتی ایجاد کرد و پلن های مختلفی داشت و بازی را عوض می‌کرد. تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است و در نهایت این برد را به هواداران و خانواده لاله (هوادار) تقدیم می‌کنم.

این گزارش تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم