Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:37:04 GMT

مرادی در انتظار اولین شهرآورد پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۳۷۰۵

مرادی در انتظار اولین شهرآورد پایتخت

هافبک تیم استقلال تهران یکی از بازیکنانی است که روز جمعه شانس تجربه اولین دربی را با پیراهن آبی‌ها دارد.

به گزارش ورزش سه، بابک مرادی در آستانه شهرآورد پایتخت حضور فعالی در تمرینات استقلال دارد و در انتظار تجربه اولین بازی بزرگ لیگ برتر با پیراهن استقلال است.

 

مرادی که به واسطه درخشش با پیراهن ماشین سازی در لیست خرید استقلال جای گرفت و به این تیم ملحق شد پس از چند هفته که محرومیت این باشگاه در ابتدای فصل برطرف شد تا به امروز تنها در ۹ مسابقه (لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا) به میدان رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هافبک ۲۷ ساله از این رو فرصت بسیار زیادی در کنار ترافیک بالای خط میانی استقلال به دست نیاورده تا خود را اثبات کند و به مهره ثابت ترکیب این تیم تبدیل شود. او که تحت هدایت محمود فکری در دو مسابقه تراکتور و نفت مسجد سلیمان به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، با پاس گل مقابل نفت در ترکیب اصلی تقابل با نساجی قرار گرفت و ۹۰ دقیقه بازی کرد.

 

عملکرد او طی این بازی با ارسال پاس گل به وریا غفوری سبب شد تا در تقابل با سپاهان و مس رفسنجان هم به صورت یار ثابت در ترکیب جای داشته باشد. بعد از فکری، مرادی حضور در ترکیب اصلی زیر نظر فرهاد مجیدی را تجربه نکرده است.

 

 

او در سال گذشته، پیش از ابتلا به کرونا تحت هدایت فرهاد مجیدی ۲۰ دقیقه مقابل فولاد و ۵۵ دقیقه هم رو به رو ماشین سازی، تیم سابقش بازی کرد. بعد از بازی ماشین سازی او به کرونا مبتلا شد و به مدت ۴۲ رو از ترکیب دور بود تا در بازی دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان دوباره بازی در ترکیب استقلال را تجربه کرد.

 

در مصاف مقابل الاهلی و الشرطه در دو هفته پایان دوری گروهی لیگ قهرمانان مرادی روی هم رفته ۴۷ دقیقه به میدان رفت. او در بازگشت به لیگ برتر اما در دیدار با ذوب آهن اصفهان علیرغم عدم حضور در ترکیب ثابت، به دلیل اشتباه داور چهارم نتوانست به عنوان بازیکن تعویضی در دقایق پایانی مسابقه به میدان برود و فقط سعید مهری که به همراه او برای ورود به زمین آماده شده بود، تعویض شد.

 

اکنون در کنار بازیکنان سرشناسی مانند اسماعیلی و شجاعیان به عنوان دو هافبک طراح، در غیبت رضاوند به دلیل محرومیت، مرادی انگیزه زیادی دارد تا در صورت نظر مثبت فرهاد مجیدی در اولین دربی خود عملکرد مثمرثمری به جا بگذارد و به واسطه درخشش در این دیدار حساس فرصت‌های از دست رفته را به نوعی جبران کند.

بابک مرادی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بابک مرادی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۳۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم

آفتاب‌‌نیوز :

آتیلا حجازی، سرپرست تیم فوتبال استقلال، درباره وضعیت این پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد. یک نکته وجود دارد و نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم. دوست دارم همه هواداران ما به امید خدا به عنوان بازوی توانمند ما در بازی فردا حضور پیدا کنند، چون واقعا همانطور که از ابتدای کنارمان بودند به شدت به حضورشان نیازمندیم.

او درباره اینکه استقلال هفته آخر مهمان است، گفت: در این مورد صحبت می‌کنیم، حالا نباید پیش‌داوری کنیم، باید فکر کنیم که بهترین راهکار انتخاب شود.

سرپرست استقلال درباره رقابت در پنج هفته پایانی گفت: شرایط حساسی است و همه ارکان باشگاه به این موضوع واقف هستند. همه تلاش می‌کنند که به امید خدا به نتیجه برسیم.

او در مورد انتظارش از هواداران در پنج هفته پایانی لیگ برتر گفت: حمایت، حمایت و حمایت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • آرسنال ۳-۰ بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • آرسنال 3-0 بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ