Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@22:04:58 GMT

برنامه ذوب‌ آهن برای تقابل با تیم قلعه‌ نویی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۳۷۴۴

تیم ذوب ‌آهن با توجه به برنامه‌ ریزی مسابقات و با احتساب بازی جام حذفی مقابل استقلال، 4 بازی بیرون از خانه را پشت سر می‌ گذارد

تیم ذوب آهن اصفهان برای دیدار با گل گهر عازم سیرجان خواهد شد.

به گزارش طرفداری، تیم ذوب آهن اصفهان پس از برد 2 بر صفر مقابل استقلال، تمریناتش را در تهران ادامه داد و امروز (چهارشنبه 22 اردیبهشت) ساعت 17 عازم شهر سیرجان می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب‌ آهن اصفهان و محسن کرباسچی معاون فنی - ورزشی این باشگاه نیز از اصفهان به اردوی تیم ملحق خواهند شد.

شاگردان مجتبی حسینی در چهارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر، روز جمعه ساعت 17:55 به مصاف گل گهر سیرجان می‌ روند.

با توجه به فشردگی مسابقات و تعدد بازی‌ های خارج از خانه، کاروان ذوب آهن اصفهان جهت آمادگی بیشتر بازیکنان و کادرفنی پیش از مصاف با استقلال در جام حذفی (29اردیبهشت)، از سیرجان به اصفهان می‌ رود.

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس برترین های قرن با ادموند اختر: سر یک سوتفاهم مایلی کهن مرا خط زد، شماره 11 را به خداداد دادند حمله پیشکسوت استقلال به سیدجلال حسینی مقصد بعدی سردار آزمون؛ آتالانتا، رم یا دورتموند؟ اولیور کان: صحبت از انتقال هالند به بایرن مونیخ یعنی شرایط کنونی را درک نکرده اید کارنامه پرافتخار پپ گواردیولا؛ 12 فصل مربیگری، 9 قهرمانی در لیگ، 31 قهرمانی در همه رقابت ها

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال

تیم فوتبال ذوب آهن در حالی امروز به مصاف استقلال می‌رود که در ۹ سال اخیر تنها یک بار موفق به شکست استقلال در ورزشگاه آزادی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ذوب‌آهنو استقلال تاکنون ۴۵ بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که سهم ذوب‌آهن ۱۲ پیروزی و استقلال ۱۷ پیروزی بوده است، ضمن اینکه ۱۶ بازی دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در این ۴۵ رویارویی دو تیم ۹۶ گل به ثمر رسیده که سهم استقلال ۵۳ گل و سهم ذوب‌آهن ۴۳ گل بوده است.

دو تیم ۲۲ بار در چارچوب رقابت‌های لیگ‌برتر در تهران و به میزبانی استقلال به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۱۱ دیدار با پیروزی استقلال و پنج دیدار با پیروزی ذوب‌آهنبه پایان رسیده است، ضمن اینکه شش دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. همچنین در ۹ سال اخیر ذوب‌آهنیک بار آن هم در لیگ بیستم موفق به شکست استقلال در ورزشگاه آزادی شده است.

گفتنی است بهترین پیروزی‌های دو تیم برابر یکدیگر با نتیجه سه بر صفر رقم خورده است که ذوب‌آهن یک بار و استقلال سه بار موفق به ثبت این نتیجه شده‌اند.

آمار رویارویی‌های ذوب‌آهنو استقلال

کد خبر 751041

دیگر خبرها

  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • لیموچی از دسترس همه تیم‌ها خارج شد!
  • موسی عصمتی؛ شاعر روشندل: رسانه ملی با «سرزمین شعر» حرکت نویی را آغاز کرد
  • سپاهان به‌دنبال نهمین برد مقابل استقلال خوزستان
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • تقابل تیم‌ هندبال آلومینیوم در اصفهان
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ تقابل ۶امتیازی در سیرجان
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)