Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@14:13:50 GMT

شهرری آماده برگزاری مراسم روز عید سعید فطر است

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۳۸۲۴

شهرری آماده برگزاری مراسم روز عید سعید فطر است

گروه استان‌‌ها - شهردار منطقه ۲۰ از آمادگی مدیریت شهری برای خدمات رسانی به نمازگزاران و برگزاری نماز عید سعید فطر در فضای باز ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) خبر داد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از  ری ، فرهاد افشار صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نماز عید فطر در جوار حرم حضرت عبدالعظیم (ع) اظهار داشت: شهرداری منطقه 20 با فضاسازی محیطی در میادین، معابر و بزرگراه‌ها و آذین بندی شهر به استقبال عید سعید فطر می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محلی به مساحت 8 هزار مترمربع برای اقامه نماز عید فطر در فضای باز ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای رفاه حال نمازگزاران آماده سازی شده است.

شهردار منطقه 20 در ادامه گفت: در راستای خدمات رسانی بهتر به زائران تمامی امکانات خدماتی و رفاهی، شستشو و رفت و روب و پیرایش فضاهای سبز مسیرهای منتهی به محیط پیرامونی حرم انجام شده است.

فیلم‌های عید فطر تلویزیون کدامند؟نماز عید سعید فطر در جوار بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می‌شودنماز عید فطر در 7 مسجد اردستان برگزار می‌شود

افشار به آماده باش مدیریت شهری منطقه 20 در زمان برپایی مراسم نماز عید فطر اشاره کرد و ادامه داد: استقرار تیم‌های اجرایی معبربان برای رفع سد معبرهای احتمالی، استقرار مخازن و خودروهای ویژه پسماند خشک، حضور اکیپ‌های جمع آوری پسماند خشک و نیروهای خدمات رسانی در پیرامون برپایی مراسم نماز عید از دیگر اقدامات پیش بینی شده است.

 شهردار منطقه 20 در پایان با اشاره به اجرای نورافشانی در شب عید فطر در مراکز پرتردد محلات خاطرنشان کرد: برپایی کاروان سیار جشن بندگی در محل‌های پرتردد همراه با اجرای برنامه‌های متنوع آئینی و فرهنگی در فضای مجازی از جمله اقدامات این مناسبت بزرگ است.

 ‏انتهای پیام/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضرت عبدالعظیم نماز عید فطر عید سعید فطر عید فطر منطقه 20

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دفتر آیت الله ناصری امام جمعه‌ی یزد در پیامی شهادت امام صادق علیه السلام به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تمامی شیعیان و دلسوختگان آن حضرت تسلیت گفت.


 به همین مناسبت مجلس ذکر فضائل و مصائب آن بزرگوار از سوی نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۷ صبح در محل دفتر ایشان واقع در خیابان آیت الله کاشانی، روبروی بیمارستان مرحوم دکتر مجیبیان، کوچه آیت الله خاتمی برپا خواهد بود.


 از عموم مردم عزیز بویژه خانواده‌های معظم شهدا و سلسله جلیله روحانیت و بسیجیان فداکار دعوت می‌شود تا در این مراسم شرکت فرمایند.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • مراسم کومسای هورامان تخت به دلیل بارندگی لغو شد
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • قدردانی از کارگران شهرری
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد