Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@17:22:24 GMT

نماز عید فطر در بقاع متبرکه سراسر کشور اقامه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۴۰۶۶

نماز عید فطر در بقاع متبرکه سراسر کشور اقامه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام محمد نوروزپور مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره اقامه نماز عید سعید فطر در بقاع متبرکه و امامزادگان سراسر کشور اظهار کرد: یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده هرساله سازمان اوقاف در ماه مبارک رمضان، برگزاری نماز عید سعید فطر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: نماز عید سعید فطر امسال با حضور مردم مومن ایران اسلامی براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف تصریح کرد: نکته مهم در برگزاری نماز عید سعید فطر این است که با توجه به شیوع ویروس کرونا، گستردگی کار را افزایش داده‌ایم؛ به این صورت که اگر در گذشته در یک بقعه متبرکه یک شهرستان، نماز برگزار می‌شد، امسال نماز عید فطر را در چند بقعه متبرکه شهرستان برگزار می‌کنیم تا جمعیت بیشتری بتوانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از این مراسم بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام نوروزپور گفت: نماز عید سعید فطر  در بقاع متبرکه‌ای که در مناطق زرد و آبی قرار دارند در شبستان‌ها هم برگزار می‌شود اما در مناطق قرمز و نارنجی فقط در فضاهای باز و صحن‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عید فطر نماز ماه مبارک رمضان سازمان اوقاف نماز عید فطر نماز عید فطر در امامزادگان نماز عید سعید فطر بقاع متبرکه عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است

سرهنگ مهدی میدانی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش روز گذشته و در آیین افتتاح نخستین اجلاسیه نماز در نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امسال مهم ترین برنامه خودش را با موضوع نماز آغاز کرد.


اجلاس سراسری نماز که امروز در نیروی هوایی آغاز به کار کرد، اولین اجلاس سراسری در بین کارکنان نیروی هوایی ارتش بود اما از خرداد سال پیش که اجلاس نماز در ارتش برگزار شد، بیش از 130 اجلاس در کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد که تا خرداد امسال ادامه دارد.
سال گذشته جشنواره حدیث ما در ارتش "با نماز در سیره امام علی (ع)" که کتاب بسیار خوبی در زمینه نماز است برگزار شد و این جشنواره با استقبال و حضور بیش از 14 هزار نفر به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد