Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@14:34:05 GMT

یک بازیگر گلوله خورد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۴۰۹۱

یک بازیگر گلوله خورد

«میسا عبد الهادی» بازیگر زن فلسطینی در جریان اعتراضات به اشغالگری اسرائیل در غزه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و مجروح شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از هالیوود ریپورتر، «عبد الهادی» که سال گذشته با فیلم «غزه عشق من» در جشنواره ونیز حضور داشت، در جریان اعتراضات در شهر حیفا توسط سربازان اسرائیلی مجروح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تظاهرات گسترده در تمامی بخش‌های فلسطینی نشین اسرائیل در واکنش به حکم اخراج خانواده‌های فلسطینی در محله شیخ جراح شرق بیت‌المقدس از چند روز پیش آغاز شده است.

پس از انتشار گسترده تصاویر جراحت این بازیگر فلسطینی در فضای مجازی، «میسا عبد الهادی» با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود تأیید کرد که از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و از همه کسانی که به او کمک کرده و مراقب او بودند، تشکر کرد.

«ویولا دیویس» و «ناتالی پورتمن» دو بازیگر معروف هالیوودی هستند که تاکنون اعتراض خود را به کشتار اخیر فلسطینیان از سوی رژیم صهیونیستی مطرح کرده‌اند.

کد خبر 492951

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فلسطین فلسطین اشغالی سینما فلسطین مقاومت فلسطین مردم فلسطین مقاومت فلسطین اشغالی بازیگران بازيگر سينما و تلويزيون بازیگران زن بازیگر فلسطینی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیمابخش تصویری خبرگزاری «آسوشیتدپرس» تصویر دوربین مداربسته را از حمله پهپادی به یک میدان گازی در «سلیمانیه» عراق پخش کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اقلیم کردستان عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله پهپادی به میدان گازی «خور مور» در سلیمانیه در شمال عراق، چهار نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند. هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفت.

وزارت برق منطقه ای کردستان عراق، از تعلیق تولید گاز و از دست دادن ۲۵۰۰ مگاوات تولید برق خبر داد.

حمله موشکی به همین میدان گازی در ماه ژانویه باعث آسیب به زیرساخت‌ها و قطعی گسترده برق شد.

دیگر خبرها

  • عکس| بازیگر مشهور هلندی مسلمان شد
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند
  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • (تصاویر) M۱۰ Booker؛ جدیدترین زره پوش ارتش ایالات متحده
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • انتشار سریال «حشاشین» در پلتفرم‌ها ممنوع است