Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم بازنده داربی پیش رو نخواهد بود.

بهنام ابوالقاسم‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره داربی روز جمعه اظهار کرد: حاشیه‌های بازی‌ها با سپاهان گریبان‌گیر پرسپولیس شده و هم باعث شده که تیم با تعدادی مصدوم به مصاف استقلال برود. این موضوع کار پرسپولیس را به ویژه در خط دفاع سخت می‌کند چون نبود بازیکنی مثل کنعانی‌زادگان قطعا تاثیر گذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرایط پرسپولیس از نظر فنی و هم از نظر روحی و روانی خیلی بهتر از استقلال است چون پرسپولیس در لیگ قهرمانان عملکرد بسیار خوبی داشت و با روحیه خوبی به تهران بازگشت. الان هم اگر پرسپولیس بتواند استقلال را شکست دهد، راه زیادی از قهرمانی را طی کرده است.

او در ادامه درباره شکست استقلال پیش از داربی و تساوی پرسپولیس هم گفت: نتایج پیش از این بازی واقعا روی بازی و عملکرد بازیکنان تاثیری ندارد. وقتی داربی شروع می‌شود همه به دنبال این هستند تا بهترین عملکرد خود را داشته باشند و تیمشان هم عملکرد خوبی داشته باشد. بازی داربی واقعا بازی خاصی است و به انگیزه بازیکنان برمی‌گردد. تیمی که  با تمرکز بالا در بازی حاضر بشود، قطعا عملکرد بهتری در بازی خواهد داشت.

پیشکسوت  تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره اینکه  پیشبینی‌اش از بازی داربی پیش رو چیست، گفت: در این بازی قطعا مربیان محتاط خواهند بود. یعنی هیچکس از ابتدا برای برد وارد زمین نمی‌شود و به دنبال این است که تیم حریف را ارزیابی کند و در شرایط بازی اگر فرصتی پیش آمد و گلزنی کرد، به سمت برد حرکت کند. با این حال امیدواریم بازی جذابی ببینیم اما قطعا دو تیم دوست ندارند ببازند چون باخت در این دیدار برای هواداران سخت است.

وی به گلزنی خودش در برابر استقلال اشاره کرد و گفت: من هم گل ملی زده‌ام و هم گل آسیایی در کارنامه دارم. اما گلی که برابر استقلال به ثمر رساندم برایم ارزش دیگری دارد. بازیکنی که در داربی گلزنی می‌کند، نامش ماندگار می‌شود و هواداران هیچ وقت فراموشش نمی‌کنند.

ابوالقاسم‌پور درباره نبود کنعانی‌زادگان هم گفت: کنعانی‌زادگان بازیکن تاثیرگذاری است و اما در خط دفاع، پرسپولیس سید جلال حسینی را دارد که قطعا می‌تواند به خوبی خط دفاع پرسپولیس را رهبری کند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که پیشبینی‌اش از نتیجه بازی چیست هم گفت: به نظرم یا پرسپولیس برنده می‌شود و یا بازی به تساوی کشیده می‌شود. در این بازی پرسپولیس  بازنده نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس داربی 94 تيم فوتبال استقلال تهران بهنام ابوالقاسم پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود

پرسپولیس در شش بازی گذشته خود برابر تیم قدرتمند این روزهای نساجی صاحب شش برد متوالی شده اما در قائم شهر، این تیم بازی بسیار سختی برابر شاگردان ساکت الهامی خواهد داشت.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در حالی برابر نساجی در سالهای اخیر شش برد متوالی داشته که نتایج فوق العاده 5-1 و 4-0 برابر این حریف در کارنامه پرسپولیس ثبت شده است. پرسپولیسی ها سال قبل در همین شهر عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر را نه تنها تثبیت کردند بلکه جشن قهرمانی را هم به پا کردند.

نتایج پرسپولیس و نساجی در شش بازی اخیر به شرح زیر است:

پرسپولیس 1-0 نساجی در روز 7 دی 1402 پرسپولیس 4-0 نساجی در روز 28 اردیبهشت 1402 پرسپولیس 5-1 نساجی در روز 15 دی 1401 پرسپولیس 3-1 نساجی در روز 24 بهمن 1400 پرسپولیس 2-1 نساجی در روز 5 آبان 1400 پرسپولیس 2-0 نساجی در روز 19 فروردین 1400

قبل از آن هم از زمان برگشت نساجی به لیگ برتر، 5 بازی دیگر بین دو تیم برگزار شده و سه تساوی 1-1، یک برد 2-1 و یک برد 1-0 برای پرسپولیس ثبت شده است. اما در شش بازی اخیر از مسابقات لیگ برتر و جام حذفی این تیم پرسپولیس بوده که شش برد، 17 گل زده و 3 گل خورده داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود