Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:50:49 GMT

۹۳ معتاد متجاهر در سنندج جمع‌آوری شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۴۵۰۵

۹۳ معتاد متجاهر در سنندج جمع‌آوری شدند

سردار رسول برزویی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در راستای برخورد با هنجارشکنان جامعه و با هدف افزایش ضریب امنیتی و پیشگیری از سرقت و کاهش جرایم و شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با بیان اینکه این طرح با هماهنگی مراجع قضایی و با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب انجام شد، افزود: تعداد ۹۳ نفر از این افراد جمع آوری و برای درمان و بهبود وضعیت تحویل مراکز تریاک اعتیاد و مراجع مرتبط شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی کردستان با تاکید بر همکاری سایر دستگاه‌های مسوول در راستای پیشگیری و مقابله با مواد مخدر، یادآور شد: بررسی ها نشان می دهد افراد معتاد در بسیاری از جرایم و آسیب ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش دارند.

وی اضافه کرد: وجود پاتوق استعمال مواد یا خرده فروشان در محله ای که در آن زندگی می کنیم یک تهدید جدی برای امنیت و سلامت فردی و اجتماعی و به ویژه جوانان است و نباید نسبت به آن بی تفاوت باشیم و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

تجلیل فرمانده انتظامی کردستان از قاریان برجسته استانی

در خبر دیگری از حوزه انتظامی کردستان همزمان با ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن طی مراسمی با حضور سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان، ماموستا حسینی امام جمعه موقت سنندج و دیگر فرماندهان و مسوولان انتظامی از قاریان برجسته استانی تجلیل شد.

فرمانده انتظامی کردستان در این مراسم با تاکید بر تاثیر و نفوذ قرآن کریم در روح و تعالی معنوی انسان، گفت: قرآن دگرگون کننده آدمی و موجب خیل عظیم برکات برای انسان است .

سردار آزادی با تاکید بر اینکه هر انسانی که با قرآن مانوس باشد سلامت روح و روانش تضمین و سعادت دنیوی و اخروی پاداش آن خواهد بود، ادامه داد: قرآن بهترین هدایتگر و تربیت کننده انسان است .

وی یادآور شد: پلیس استان گام‌های موثری در راستای تربیت حافظان قرآنی و راه اندازی دارالقرآن در مسیر ترویج ارزش‌های اسلامی برداشته است.

۹ تن چوب قاچاق در سنندج کشف شد

فرمانده انتظامی سنندج از توقیف ۲ دستگاه کامیون و کشف ۹ تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا مرادی گفت: در راستای کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی افراد سودجو در شهرستان سنندج اقدام به قطع درختان مراتع و جنگل ها کرده و در حال عبور از داخل شهرستان سنندج هستند رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷ عباس آباد این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی و پلیسی نهایتا ۲ دستگاه کامیون در این راستا شناسایی و توقیف شده و در بازرسی از آنان ۹ تن چوب قاچاق کشف شد که فاقد هرگونه مدارک حمل چوب بودند.

سرهنگ مرادی اضافه کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 بیش از پنج هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در بیجار کشف شد

 فرمانده انتظامی شهرستان بیجار از کشف مقدار  پنج هزارو ۵۰۰ عدد انواع لوازم بهداشتی قاچاق به ارزش یک میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ علیرضا صفری اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد شهرستان بیجار  مبنی بر قاچاق کالا توسط سه دستگاه خودروی سواری ، پس از هماهنگی با مقام قضایی خودروی مذکور در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شناسایی و برای بازرسی متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروهای توقیفی، تعداد پنج هزار و ۵۰۰ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

برچسب‌ها کردستان معتادان متجاهر سنندج انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان معتادان متجاهر سنندج کردستان معتادان متجاهر سنندج انتظامی اخبار کنکور فرمانده انتظامی کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: اقدام به موقع ماموران وظیفه‌شناس سنندج در خاموش کردن خودروی دچار آتش‌سوزی، موجب نجات جان دو نفر از شهروندان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودرویی در آن حوالی که یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو هستند، می‌شوند.

وی افزود: مأموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفا حریق داخل خودرو سازمانی با یک اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، خاموش می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل مأموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی تصریح کرد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را یک افتخار برای خود می‌داند.

کد خبر 749094

دیگر خبرها

  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد