Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: از توزیع 11 هزار بسته ارزاق در بین گلستانی ها تا عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ محمد مهدی سلمان زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن عید فطر تعداد ۱۱ هزار بسته ارزاق توسط بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تهیه و طی مراسمی که در مصلی بزرگ گرگان  برگزار شد توزیع بسته ها در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در میان نیازمندان استان با همکاری گروههای جهادی،  خیریه ها، هیئت ها و سمن ها آغاز شد و تا تعطیلات عید فطر توزیع بسته ها به طور کامل انجام میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گفت: ارزش هر بسته در این رزمایش۲۲۰هزار تومان می باشد که شامل برنج، روغن، رب، ماکرونی، حبوبات وغیره است.

سلمان زاده گفت: این رزمایش، برابر تاکیدات مقام معظم رهبری در  پنجمین مرحله همدلی و احسان با عنوان طرح "احسان رمضان" نامگذاری شد.

وی گفت: در این طرح برنامه ریزی بکارگیری ۷۰ گروه شناسنامه دار در سراسر استان انجام و ۳۲۰۰ بسته به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و دیگر آسیب دیدگان بیماری کرونا اهدا خواهد شد.

وی گفت: تاکنون در استان گلستان ۱۶۰ هزار بسته ارزاق مورد نیاز خانواده ها از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان توزیع شده است.

سلمان زاده در پایان گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان گلستان پروژه های زیادی در زمینه های اشتغال اجتماع محور، مشاغل خرد و خانگی اجرا کرده است و در بخش عمرانی اقداماتی از قبیل  ساخت مدرسه، مراکز بهداشتی، خانه عالم و غیره و همچنین در بخش اجتماعی اقداماتی نظیر توزیع جهیزیه و بسته های معیشتی داشته است.

وی اضافه کرد: این ستاد در بخش جهش تولید در کشت دیم اقداماتی را انجام و در اقدام ملی مسکن جوانان در حال اجرای پروژه های می باشد که به مناسبت های مختلف به اطلاع مردم خواهیم رساند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هزار بسته ارزاق عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۴۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مسطورا موجب دشمن شناسی و تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد میرزایی ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از فعالان و خادمان قرآن کریم برای اجرای طرح زندگی با آیه‌ها که در تکیه معاون الملک کرمانشاه با حضور جمعی از بزرگان و خادمان قرآنی این استان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از طرح‌های فاخر و تأثیرگذار در برنامه‌های ماه مبارک رمضان اجرای طرح زندگی با آیه‌ها بود که در همه استان‌ها برگزار شد.

وی با اشاره به چگونگی اجرای طرح زندگی با آیه‌ها طی ماه مبارک رمضان، افزود: برای اجرای این طرح ۱۵۰ آیه منتخب از پر تکرارترین آیات قرآنی در لسانین امامین انقلاب انتخاب شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه دلیل انتخاب این آیات را موضوعات مرتبط با جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و تاکید کرد: این جهاد به عنوان یک فریضه قطعی و فوری نباید روی زمین بماند.

حجت الاسلام میرزایی خاطرنشان کرد: جهاد تبیین نیازمند شناخت و معرفت نسبت به مبانی انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی دارد.

وی ادامه داد: همچنین لازمه جهاد تبیین، دشمن شناسی و تدبیر در برابر نقشه‌های مختلف او است، بنابراین مهم‌ترین خاستگاه‌های کسب این شناخت و معرفت و حل مسائل مربوط به آن قطعاً قرآن کریم است.

حجت الاسلام میرزایی مدت زمان اجرای طرح زندگی با آیه‌ها را سه سال اعلام کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح موضوعاتی از قبیل گفتمان سازی مفاهیم، کسب شناخت و معرفت، حفظ آیات منتخب، تدبیر در این آیات و در نهایت تربیت فعالان، کنشگران و مجاهدان عرصه جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح طی ماه مبارک رمضان سال جاری روزانه سوالاتی مطرح و شرکت کنندگان به صورت پیامک جواب آن را پاسخ می‌دادند، بیان کرد: در استان کرمانشاه نزدیک به ۱۰۰ هزار پیامک ارسال شد که از بین این شرکت کنندگان ۳۰۰ نفر به عنوان برنده معرفی و امروز نیز در این مراسم تجلیل شد.

کد خبر 6087677

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • طرح مسطورا موجب دشمن شناسی و تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین می‌شود
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان