Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محمدجواد ظریف صبح امروز (چهارشنبه) در بدو ورود به دمشق اظهار کرد: بسیار مفتخرم که یک بار دیگر در کشور سوریه هستم و با خواهران و برادران سوری دیدار خواهم کرد.

وی با اشاره به دلایل سفرش به کشور سوریه گفت: شرایط بسیار ویژه‌ای داریم و در آستانه انتخابات سوریه سفری داشته باشم به کشور سوریه در خصوص این واقعه مهم صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر گفت: متاسفانه اقدامات جنایت کارانه رژیم صهیونیستی که از روز جهانی قدس شدت گرفته اتفاقات بی سابقه‌ای در مسجدالاقصی و سرزمین‌های اشغالی رخ داده و بمباران غزه شرایط بسیار وخیمی را در منطقه ایجاد کرده است.

ظریف ادامه داد: سوریه به عنوان یکی از کشورهای پیشتاز محور مقاومت در این زمینه نقش بسیار مهمی دارد و لذا علاوه بر گفتگوهای ما در مورد انتخابات سوریه و حمایت جمهوری اسلامی ایران از دولت و مردم سوریه، در مسیر بازسازی و در مبارزه با تروریسم با جناب بشار اسد و سایر دوستان از جمله وزیر امور خارجه کشور سوریه و دوستانه فلسطین در خصوص وضعیت فلسطین اشغالی صحبت خواهیم کرد.

پربیننده ترین خسارات سنگین حمله موشکی به تل‌آویو + فیلم اسرائیل در معرض شدیدترین حملات موشکی جزییات بزرگ‌ترین حمله مقاومت فلسطین به قلب تل‌آویو مذاکرات جاری در وین به کجا رسید؟ زمان برای مذاکرات برجام محدود است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محمدجواد ظریف کشور سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق

وزارت دفاع سوریه از حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق خبر داد.

به گزارش ایسنا، شامگاه پنجشنبه منابع رسانه‌ای خبر دادند صدای چند انفجار در حومه دمشق شنیده شده است.

در همین راستا، منابع رسانه‌ای غیر رسمی سوری اعلام کردند که رژیم صهیونیستی حمله هوایی را به منطقه «نجها» در جنوب دمشق و همچنین شهر «القنیطره» انجام داده است.

ساعتی بعد، یک منبع در وزارت دفاع سوریه به خبرگزاری سانا اعلام کرد در پی حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق، هشت نظامی مجروح شدند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصاویر حمله موشکی حزب الله به شهرک نظامی شتولا
  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله موشکی مقاومت عراق به تل‌آویو
  • حمله جدید رژیم صهیونیستی به سوریه/ مناطقی در دمشق و قنیطره هدف گرفته شدند + فیلم
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • ۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی