Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@18:16:25 GMT

زیرساخت‌های اقتصادی مازندران در سه سال اخیر ریل‌گذاری شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۵۲۵۶

زیرساخت‌های اقتصادی مازندران در سه سال اخیر ریل‌گذاری شد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، احمد حسین زادگان روز چهارشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی در شهرستان سیمرغ افزود : امسال همچون ۱۴ سال گذشته شعار سال توسط مقام معظم رهبری با زمینه اقتصادی نام گذاری شده که به این معنا است که دستیابی کشور به توسعه جز با حضور فعال تمامی مسئولان از استاندار گرفته تا مدیران دستگاه های اجرایی و هم افزیی و تعامل همه ارکان موثر راه دیگری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام این که طی چند سال گذشته به اندازه کافی در حوزه زیرساخت ها بخصوص در روستاها هزینه شده است ، گفت : هرچند همچنان تقاضا ممکن است وجود داشته باشد ، ولی ایجاد رفاه برای مردم جز از طریق تقویت تولید با پشتیبانی ها و مانع زدایی ها رقم نخواهد خورد.

استاندار مازندران با بیان اینکه شهرستان سیمرغ تازه تاسیس است ، افزود : این شهرستان باید به سمت توسعه سوق پیدا کند که این مهم جز از طریق ایجاد بنگاه های تولیدی میسر نخواهد شد.

مقام عالی دولت در مازندران گفت : پروژه های که در استان اجرایی می شود باید مقیاس بزرگ باشد. برای سطح اراضی زیر کشت باید چه در حوزه ساخت و ساز و چه در احداث گلخانه ها ارزش قائل شویم.

بر اساس اعلام استانداری مازندران ، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های شهرستان سیمرغ در تداوم افتتاح طرح های چهارشنبه ها در شهرستان ها با حضور استاندار مازندران بوده است.

امروز با حضور استاندار مازندران در سیمرغ عملیات اجرایی چند پروژه تولیدی از جمله زنجیره تولید ماهیان خاویاری آغاز شد.

برچسب‌ها استانداری مازندران احمد حسین زادگان  سیمرغ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری مازندران احمد حسین زادگان سیمرغ استانداری مازندران احمد حسین زادگان سیمرغ اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها را مشهود دانست و گفت: منابع حاصل از فروش نفت نباید وارد بودجه جاری کشور شود.

عباس آرگون در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه منابع نفت و گاز یکی از مزیت‌های اصلی کشور به‌ شمار می‌آید، بیان کرد: باید بتوانیم از این منابع خدادادی حداکثر بهره را برای رشد و توسعه اقتصادی کشور ببریم.

وی با تأکید بر اینکه منابع حاصل از فروش نفت را نباید وارد بودجه جاری کشور کرد، افزود: این منابع باید صرف توسعه زیرساخت‌ها و رشد و توسعه دیگر صنایع تولیدی کشور شوند که البته این نقش پارسال مشهود بود.

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: درصورتی‌که سرمایه‌گذاران بدانند سرمایه‌گذاری در بخش نفت و گاز سودآوری مطلوبی دارد و اعتمادسازی لازم نیز انجام شود، بی‌شک وارد این بازار می‌شوند و سرمایه‌های سرگردان به این بخش تزریق خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است
  • جزئیات تقسیم استان تهران از زبان استاندار
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران
  • جزییات طرح تقسیم استان تهران از زبان استاندار
  • جزئیات طرح تقسیم تهران از زبان استاندار
  • بررسی و مطالعه تقسیم استان‌های غربی و شرقی تهران
  • آموزش نمادین رای گیری با صندوق مکانیزه الکترونیکی در سیمرغ
  • استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم