Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@12:10:26 GMT

رئيس جمهور درگذشت پدر شهيدان خادمي را تسليت گفت

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۵۳۳۶

خبرگزاری آریا- رییس جمهور درگذشت مرحوم حاج رضا خادمی موگهی پدر شهیدان والامقام عظیم، مصطفی و عبدالکریم خادمی موگهی را تسلیت گفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آقای حسن روحانی در این پیام اظهارداشت: این اسوه صبر و مقاومت که در پرتو تعالیم اسلامی، فرزندانی با ایمان و دلاور پرورش داد، همواره در یاد و خاطره مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت مرحوم حاج رضا خادمی موگهی پدر شهیدان والامقام عظیم، مصطفی و عبدالکریم خادمی موگهی موجب تأثر و تألم خاطر شد.
این اسوه صبر و مقاومت که در پرتو تعالیم اسلامی، فرزندانی با ایمان و دلاور پرورش داد و در حساس‌ترین مقاطع تاریخ انقلاب، تقدیم عزت و سربلندی اسلام و کشور نمود، همواره در یاد و خاطره مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.
اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان خوزستان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئیس جمهور تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۵۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»

رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار سرتیپ «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار سرتیپ سیدمجید ایافت را به این شرح تسلیت گفت:

« بسم الله الرحمن الرحیم. من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه ۖ فمنهم من قضیٰ نحبه ومنهم من ینتظر ۖ وما بدّلوا تبدیلًا

عروج شهادت‌گونه سردار رشید اسلام و جانباز سرافراز، سرتیپ‌پاسدار سیدمجید ایافت موجب تاسف و تاثر گردید. ایشان رزمنده‌ای مجاهد، فرماندهی بااخلاص، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و هم‌رزم وفادار سردار شهید محمود کاوه بودند که پس از دوران دفاع‌مقدس نیز با مجاهدت و تعهد، مسئولیت‌های متعددی را در عرصه‌های مختلف سپاه از جمله جانشینی فرماندهی لشکر ویژه شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانه کنگره بزرگداشت سرداران شهید و ۲۳ هزار شهید خراسان را برعهده داشتند که به‌طور یقین خدماتشان در گنجینه افتخارات این کشور به یادگار باقی خواهد ماند.

ضمن تجلیل از رشادت‌های سردار مخلص و باصفا سید مجید ایافت و عرض تسلیت به مردم ولایتمدار خراسان و شهر مقدس مشهد، هم‌رزمان، دوستان و خانواده صبور وگرانقدر، برای آن مجاهد فقید، علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • مرحوم قلی‌پور کیمیای فرهنگ و هنر ایران اسلامی بود
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور