Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدعلی آدینه‌لو، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به کلاهبرداری مجرمین سایبری در قالب جمع آوری زکات فطریه اشاره کرد و افزود: افراد سودجو و فرصت طلب به منظور جمع‌ آوری زکات‌ فطره و کفاره با درج شماره حساب بانکی و ارسال پیام‌ و راه اندازی کمپین‌های مختلف در شبکه‌های ‌اجتماعی در صدد کلاهبرداری از شهروندان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: هموطنان برای پرداخت زکات فطره یا کفاره خود، می‌توانند از طریق شماره حساب های اعلامی از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره)، شورای عالی زکات یا رسانه‌های ملی و محلی (رادیو، تلویزیون) اقدام به واریز وجه کنند.
 
آدینه‌لو با بیان اینکه ممکن است کاربران برای پرداخت وجوه زکات فطره یا کفاره روزه خود از بستر اینترنت استفاده کنند، تصریح کرد: شهروندان مراقب باشند هنگام پرداخت وجه، در دام سایت‌های فیشینگ گرفتار نشوند و در صورت مشاهده موارد مشکوک نیز موضوع را از طریق ۱۱۰ یا سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir درمیان بگذارند.

 بیش از یک تن روغن خوراکی قاچاق در زنجان کشف شد

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: یک تن و ۸۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی مایع از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان از یک دستگاه خودرو در یکی از مسیرهای ارتباطی زنجان کشف و ضبط شد.  
 
سرهنگ یوسف اسماعیل زاده افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان در حین کنترل مسیرهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مظنون شده و به منظور بررسی، این خودرو را متوقف کردند.
 
وی اظهار داشت: در بازرسی از خودرو، این مقدار روغن خوراکی مایع قاچاق و فاقد مجوز کشف و راننده به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی استان شد.
 
اسماعیل زاده با بیان اینکه کارشناسان ذیربط ارزش محموله کشف شده را ۳۶۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا با قانون شکنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی همچنین از کشف و ضبط بیش از ۱۰۰ هزار نخ سیگار و هزار بسته توتون خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و انتقال مقادیر زیادی مواد دخانی  قاچاق، بررسی موضوع  در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.
 
اسماعیل زاده افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی زنجان موفق شدند خودرو سواری پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق در مسیر ارتباطی زنجان - خدابنده را شناسایی و متوقف کرده و در بازرسی از خودرو این تعداد سیگار  و توتون خارجی قاچاق را کشف کنند که برابر اعلام کارشناسان ارزش آن یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال است.
 
 چهار هزار قطعه طیور غیر مجاز در سلطانیه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: ماموران یگان امداد و کلانتری ۱۱  شهرستان سلطانیه موفق به کشف و ضبط چهار هزار قطعه مرغ زنده و سه راس دام غیر مجاز یکی از مسیرهای ارتباطی این شهرستان شدند.
 
سرهنگ حسین اصانلو، افزود: مأموران در حین گشت زنی و کنترل مسیرهای ارتباطی این شهرستان به چهار دستگاه کامیون حامل طیور و دام زنده مشکوک و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
 
وی، اظهار داشت: مأموران در بازرسی از این خودروها  این تعداد دام و طیور را که کارشناسان ارزش آن را سه میلیارد ریال برآورد کردند کشف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی شدند تا مورد اعمال قانون قرار گیرند.  

اصانلو به تشدید فعالیت های پلیس در امر مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و گفت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می شود و مقابله با آن یکی از اولویت های کاری پلیس است.

برچسب‌ها فطریه انتظامی زنجان پلیس فتا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فطریه انتظامی زنجان فطریه انتظامی زنجان پلیس فتا اخبار کنکور ماموران پلیس امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد محمدپور اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با هماهنگی قضائی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری خودرو احتکاری را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، افزود: کارشناسان ارزش باطری‌های احتکاری را بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ محمدپور با اشاره به اینکه مالک انبار دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالاهای اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت‌های مهم پلیس است.

کد خبر 6091116

دیگر خبرها

  • خمس و زکات در عین وجوب یک امر داوطلبانه است
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد